17 Reacties

4 jaar geleden

Berenpakje + voetenzak van de maxicosi en een wollen dekentje

4 jaar geleden

Muts/winterjas en lakentje/ dekentje. Terug thuis dekentje weg, jas open muts af.
Muts, deken en een voetenzak hier een warmbloedige kleine man. Soms ook een wollen vest met voetenzak als hij wakker is en hij toch bij terugkomst voeding krijgt.

4 jaar geleden

Reactie op DdR

Muts/winterjas en lakentje/ dekentje. Terug thuis dekentje weg, jas open mu ...
Same here! Ik wandel elke dag met de hond op deze manier en het is nooit een probleem geweest!

4 jaar geleden

Teddypakje aan (waar muts aan zit) en voetenzak of muts en winterjasje met voetenzak. Als het heel koud is wikkeldeken in de maxicosi. Als ik de wandelwagen gebruik ligt er een lakentje en dekentje in en ik doe haar een teddypak aan of muts met winterjasje.

4 jaar geleden

Ik vind een jasje ook zo onhandig .. ik gebruik nu een wikkeldeken en nog een thermo voetenzak (lijkt meer op een slaapzak)

4 jaar geleden

Romper, boxpakje, jasje, voetenzak en dekentje. Ook een muts. En de kap van de wagen dicht.

4 jaar geleden

Ik doe ook wel eens een sjaaltje om en dan extra dekens. Zelfde probleem anders

4 jaar geleden

Ik twijfel hier ook altijd aan. Hier romper, pacco doek. Dan leg ik jasje open in wagen, leg ik haar erin, jasje laat ik open. Dan lakentje en dun dekentje erover heen. Soms nog een dun dekentje maar echt niet 100 dikke lagen.+wollen mutsje Komen we thuis dan haal ik er 1 dekentje vanaf. Soms doe ik mutsje af maar soms laat ik die zitten. Dochter heeft het erg warm. Ik kan haar ook geen trui aan doen overdag want dan gaat ze in die pacco en dan is het bloedheet.

4 jaar geleden

Ik ben trouwens te lui om heel jasje of berenpak aan te doen, dan moet ze huilen en dan moet je t daarna ook nog uit doen. Denk dat ik ze maar allemaal ga verkopen😂

4 jaar geleden

Hoe doen jullie die voetenzak in de reiswieg? Gewoon er in leggen los?

4 jaar geleden

Wij doen een rompertje, broekje en wollen vestje/truitje; dekentje eroverheen en muts op. Als ik echt ga wandelen, doe ik ook eigengemaakte wantjes aan. Als ik gelijk de auto instap, niet. Hij is, net als zijn vader, altijd warm. Thuis doe ik dekentje weg, wantjes en muts af en vestje pas als hij wakker wordt.

4 jaar geleden

Ik vind het ook moeilijk inschatten. Meestal rompertje, broekje, trui, sokjes en slofjes aan, mutsje op. En dan in een wikkeldeken in de wagen, als het echt koud is doe ik daar nog een dekentje overheen. Als we thuis komen en ze slaapt nog dan laat ik haar hier in tot ze wakker word. Ik haal haar niet verhit uit de wagen dus ik ga er vanuit dat het goed is zo 😅

4 jaar geleden

Super bedankt dames! Het is inderdaad een hele zoektocht. Wat ik nu bedacht heb is een slaapzak, wikkeldeken en muts. Zo kun je wel alvast een ritueel doen met een slaapzak aan doen en hoef je niet moeilijk te doen met jasjes etc..

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje is het afhankelijk wat voor pakje ik hem aan doe, sommige pakjes zijn en stuk warmer dan andere dus krijgt hij 1 laagje meer of minder kleding aan. En dan ligt hij in de kinderwagen in een voetenzak. Maar als ik nu thuis kom en hij slaapt nog (wat 9 van de 10 keer zo is) laat ik hem gewoon in de kinderwagen in de gang staan. Daar is het ook nog vrij koud dus krijgt hij het niet zo warm en slaapt hij soms goed door.

4 jaar geleden

Ik gebruik n voetenzak in de wandelwagen. Soms verwarm ik die even voor met een kruik. Soms een jasje over gewone kleding, soms een hydrofiel om haar heen gewikkeld. Ligt n beetje aan de buitentemperatuur.

4 jaar geleden

Kinderwagen dun jasje (noppies) dekentje en afdekhoes van de kinderwagen zeg maar. Maxi cosi Dun jasje en in de voetenzak. Als hij slaapt doe ik de deken af of de voetenzak open.