6 Reacties
4 jaar geleden
Helaas is dit heel normaal en doe je hier eigenlijk niks aan. Babyhaar is ook nog niet het echte haar, dus dat is misschien een geruststelling? Het echte haar komt pas met ongeveer een jaar! Ik zou gewoon blijven doen wat je nu doet, meer kun je namelijk niet echt doen..
4 jaar geleden
Zwitsal heeft ook conditioner ik herken je struggle m'n oudste was ook gezegend met een enorme bos haar en tot tegenstelling bij de meeste kindjes heeft ze d'r haren niet verloren ze is nu 2 en heeft een enorme bos krullen ik doe nu als ze echt klitten heeft eerst wassen met shampoo dan conditioner in haar haren en dan eerst met een kam erdoor dan pas uitspoelen
4 jaar geleden
Reactie op ellem91
Zwitsal heeft ook conditioner ik herken je struggle m'n oudste was ook geze ...
Niet om je af te vallen, maar meer om iets even te verhelderen! :) Het hoeft zeker niet uit te vallen het haar, het kan ook geleidelijk overgaan in het echte haar. Het enigste verschil is dat het echte haar veel minder poreus is dan het baby haar en daarom ook veel minder snel afbreekt. Dit even om teleurstelling te voorkomen mocht het toch niks doen voor het haar.. maar absoluut een goede tip!😊
4 jaar geleden
Wat betreft de haartjes op de hydrofiel....de meeste/alle baby's gaan op gegeven moment meer bewegen met het hoofdje en verliezen daardoor haar. Er ontstaan vaak kale plekken op het achterhoofd van het liggen en bewegen. Heel zonde, maar dit kun je niet voorkomen en komt ook gewoon weer goed 😉