Hallo,
Hebben jullie ervaring met vliegen en het meenemen van knijpfruit / potjes voeding? Gaat dit goed in zowel de handbagage als de koffer? En mag je dit in de handbagage meenemen zoveel je wilt? Transavia wijkt er niet specifiek over uit.
Heey! Ik heb knijpfruit meegenomen, 4 stuks. Ook warm water en een flesje water, melkpoeder etc. Helemaal geen probleem of extra controle bij de douane :)
Knijpfruit vond ik trouwens ideaal. Geen lepel nodig, dopje er weer op als het nog niet helemaal op was. Ook om de fles uit te stellen bij vertraging 馃憣
Het is voornamelijk de douane die moeilijk kan doen :) eenmaal door de douane krijg je geen controles voor eten en drinken meer.
Maar van wat ik begrijp zijn ze redelijk makkelijk als je een baby'tje bij je hebt ^_^
Je hebt knijpfruitjes van 90 gram. Ik zou veiligheidshalve die nemen in de ...
Ik heb echt een volle thermosfles, fles water, knijpfruit en mn gebruikelijke zakje met 100ml (lenzenvloeistof e.d.) door de douane mee mogen nemen 馃槀 heb het zelfs nog aangegeven, maar werd nonchalant weg gewuifd.
Lees trouwens vaker dat ze met baby's erbij minder moeilijk doen :) misschien als je net de verkeerde treft...