7 Reacties
3 jaar geleden
Hai, hier hetzelfde verhaal. Niet elke nacht maar om de dag ongeveer. Ook savonds minimaal 1 keer echt krijsen. Wij halen hem even uit bed en even naar beneden of onze slaapkamer. Dat hij weer lekker rustig is. Kan ik wel een halfuur duren. Daarna breng ik hem terug naar zijn bed. Dan krijst hij inderdaad. Ik zet dan het muziekje aan en geef hem een kus en loop dan weg. Laat hem even huilen en dan wordt het wel minder en na een paar minuten slaapt hij.
Ik denk dat het een sprongetje of regressie is. Wellicht dat ze beginnen te dromen, geen idee. Maar heftig is het wel.
3 jaar geleden
Hier t zelfde, weer een fase, gaat vast vanzelf weer over netzoals de vorige fases😊
3 jaar geleden
Heeeeel herkenbaar! Hier alleen te troosten met een fles. Krijsen niet normaal, hopelijk een sprongetje! Ook heel hangerig overdag en waar hij eerder echt goed zelf kon spel wil hij nu altijd dat ik erbij ben. Eten gaat ook iets minder. Ik merk dat het nu wel langzaam aan iets beter gaat gelukkig
3 jaar geleden
Ik ben zo blij om te lezen dat het erbij hoort. Onze zoon is 2 maanden te vroeg geboren en heeft een moeilijke start gehad. Het is voor mij daarom heel moeilijk om te bepalen of het bij zijn leeftijdsfase hoort of dat hij toch een klap heeft gehad van de geboorte.
Hier namelijk ook soms echt krijsend wakker worden en dan soms wel een half uur tot een uur nodig hebben voor hij rustig is.