7 Reacties

3 jaar geleden

Dit gaat niet meer weg. Mijn zoon van 9 heeft ook littekens aan zijn ogen door de waterpokken van toen hij klein was. Vond het ook erg, maar zijn het nu gewoon. Het staat hem wel vind ik.

3 jaar geleden

Het is ook echt op dezelfde plekken als bij jou zie ik. Alleen heeft hij er 2 bij zijn oog en 1 boven.

3 jaar geleden

Zeker een goede zonnecrème smeren gedurende het 1e jaar na het litteken ontstaan is. Anders blijft het donkerrood.

3 jaar geleden

Reactie op Biekevdv

Dit gaat niet meer weg. Mijn zoon van 9 heeft ook littekens aan zijn ogen d ...
Bij jou zoon is het mooi genezen. Hoelang duurde het bij jou zoon voordat het rode wegtrok?

3 jaar geleden

Ik heb zelf ook nog steeds littekens boven me oog door waterpokken. Ook van kleins af aan. Zelfs 1 op mn ooglid. Ze vervagen maar gaan niet weg. Maar doordat je ze vervagen, ga je ze steeds minder zien! En dan zie je ze niet meer tot je er op let. Ze horen er bij 💕 Heb dus geen tips maar hoop dat dit je een beetje goed doet, dat ze steeds minder te zien zijn! En je bent echt geen slechte moeder, zoiets voorkomen kan haast niet!! 💕

3 jaar geleden

Aah mijn dochter heeft er ook 2 zonder eraan gekrabt te hebben ofzo, balen hoopte dat het weg zou gaan

3 jaar geleden

Reactie op 2021November

Bij jou zoon is het mooi genezen. Hoelang duurde het bij jou zoon voordat h ...
Weet ik niet meer 🙈. Hij had waterpokken op 3j en nu is hij 9j. Dus op 6j tijd is het zo geworden