24 Reacties

3 jaar geleden

Hier met de pampers premium protection 0 problemen. En als je een grotere maat over zijn eigen maat doet? Dus 2 luiers voor de nacht

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley2021

Hier met de pampers premium protection 0 problemen. En als je een grotere m ...
Helaas ook met deze pampers het probleem hier.... Hij plast echt heel veel. Dat zouden we nog eens kunnen proberen ja!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

In de nacht ook ditzelfde probleem. Gebruik nu pampers baby dry in de nacht, nooit meer lekkage.

3 jaar geleden

Reactie op NaomiAd94

In de nacht ook ditzelfde probleem. Gebruik nu pampers baby dry in de nacht ...
Ja dat was bij onze oudste ook de oplossing, nu helaas niet!

3 jaar geleden

Ik gebruik sinds kort woezel en pip van etos. Eerst dacht ik wat is dit nou voor luier geen rug elastiek. Maar eens gekocht toen geprobeerd. En erg te vrede mee. Toen ik kruitvat luiers had of pampers toen vond ik het ook dat zijn broek vochtig was. Met deze totaal geen last van.

3 jaar geleden

Ik gebruik allee Rascal+friends luiers. Mijn zoontje is nu bijna 13 weken, maar nog nooit een lekkage gehad. Sluit met een hoge elastische band aan , aan de rug. Brede instopstroken boven de beentjes. Zelfs met giga spuitluiers nooit lekkage gehad. En 1 voordeel. Geen irritaties of luieruitslag!

3 jaar geleden

N.a.v. test Consumentenbond overgegaan op pampers baby dry. Komen nml als beste uit de test met een 8,2! Ze bevallen tot dusver heel goed 👍🏽

3 jaar geleden

Reactie op Margret 🌸

N.a.v. test Consumentenbond overgegaan op pampers baby dry. Komen nml als b ...
De volgende tekst komt van de site van de Consumentenbond: “Pampers Baby-dry scoort het hoogst op het uitblijven van luieruitslag: bij slechts 4 van de 51 testers kwam dit voor. Ook op de andere onderdelen, zoals absorptie en gebruiksgemak, behoort deze luier tot de beste. Daarbij is het de goedkoopste luier van Pampers in de test.”

3 jaar geleden

Ik had met de kruidvat huismerk luiers hetzelfde probleem, gebruik nu die van etos huismerk en het is in 1 maand nog maar 2x gebeurd dat mevrouw met een natte rug of broek wakker werd na een nacht door slapen.

3 jaar geleden

Wasbare luiers tweedelig systeem. Nooit lekken mee 😁
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Hier gebruiken we de luierbroekjes van pampers nachtbroekjes ofzoiets zoontje is een buikslaper en was anders altijd nat.

3 jaar geleden

Je kan ook voor de nacht alleen een duurdere luier gebruiken, pampers baby dry en overdag de goedkopere. Ik verschoon zelf echt vaak overdag, nog nooit luier 4 uur om gehad. Overdag dan.

3 jaar geleden

Pampers baby dry hier ook perfect hele nacht!

3 jaar geleden

Ik gebruik wel de luierbroekjes van baby dry.

3 jaar geleden

We gebruiken die van de Albert Heijn of de Woezel en Pip luiers. We vinden hier thuis de luiers van Pampers echt drama, ik kon onze dochter iedere keer omkleden 🥴. Ik kan ook niet zo goed plaatsen waar dat aan ligt. Het is niet dat de luier te klein of te groot was, maar misschien neemt het minder op ofzo..

3 jaar geleden

Reactie op edrycker

Hier ook🥰 snachts zelfs van 19 tot 7 droog (ons zoontje poept niet snachts, dus ook als hij niet doorslaapt verschonen we snachts niet)

3 jaar geleden

Reactie op Mamapapa

Ik gebruik sinds kort woezel en pip van etos. Eerst dacht ik wat is dit nou ...
Wij gebruiken bij onze oudste ook enkel Etos en heel tevreden. Bij de jongste geprobeerd maar zijn helaas erg groot aan z'n billen... Verder altijd heel tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op Mar31

Je kan ook voor de nacht alleen een duurdere luier gebruiken, pampers baby ...
Ja dit doen wij bij de oudste precies zo! Wij verschonen bij elke fles overdag en dat is om de 4 uur ... Of natuurlijk als hij vol zit of gepoept heeft eerder.

3 jaar geleden

Reactie op edrycker

Ik kan niet zo veel met wasbare luiers🙈 wel fijn dat dit voor veel mensen wel de oplossing is maar ben zelf niet zo'n fan ervan. Dankjewel voor je reactie!

3 jaar geleden

Hier ook de tip gekregen om een maatje groter luier over zijn normale maar luier te doen. Moet schijnbaar goed helpen volgens een vriendin