Pampers, maar een maandbox van bol.com. 0,19 eurocent per pamper 😉. Overdag hebben we de plakkers en s' nachts broekjes. Omdat onze kleine meid op haar buik slaapt, zijn die broekjes echt wel nodig.
Kruidvat, goede pasvorm, lekker niet, goedkoper en zitten net zo goed als Pampers. Pampers ook geprobeerd maar vond een volle urine luier een beetje chemisch ruiken.
Kruidvat , wel de groene... Andere luiers krijgt die uitslag van... En de oudste ( al is die nu zindelijk aan het worden) krijgt gewoon aan wat in de aanbieding is of in welke winkel we zijn als ze nodig zijn...
Gebruik sinds dat onze dochter 2 maanden is kruidvat luiers. Ik gebruikte daarvoor pampers maar had haar iedere ochtend helemaal nat omdat ze al vrij snel door sliep. Toen kruidvat geprobeerd en die houden haar wel droog 🙂
Wasbaar :) 1x aanschaffen en zo veel beter voor de wereld! Wassen is overigens ook helemaal geen gedoe, gewoon 3x per week in de wasmachine gooien en klaar is kees
Wasbaar :) 1x aanschaffen en zo veel beter voor de wereld! Wassen is overig ...
Heeft het nu nog 'nut' om er aan te schaffen? M'n zoontje was met 2 jaar volledig zindelijk dus ik weet niet of het nog financieel interessant zou zijn...
Ja wasbaar! Vooral nu in de spuitluier-tijd haha. Die houden het veeeeeel beter binnenboord! Ze zijn ook tweedehands, dus dat zal financieel schelen. En als je nu begint hoef je alleen maat 2 te nemen, daar is mijn dochter nu ook bijna aan toe. Dat is geloof ik vanaf 8 kilo tot zindelijkheid.
Pamper baby dry, stinken niet. Houden alles tegen, ook buikslapen. Kruidvat stinkt hier. Scheelt nu bv maar 2 cent per luier bij de trekpleister goede aanbieding!