158 Reacties

5 jaar geleden

Hooi hooi, Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kom zelf ook uit zuid holland 鈽猴笍 Ik woon in Rhoon. Ik zou het erg leuk vinden ik ben volgens berekening woensdag 8 weken en dan ook mijn eerste echo.

5 jaar geleden

Hoi Ik ben 7 weken zwangerschap en ik heb wat velken om mijn niek Weet mischine imand wat is dit

5 jaar geleden

Hoi! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! 馃グ Spannend, al bijna de eerste echo! Al duurt het stiekem toch ook nog lang, vind ik 馃槄 die van mij is donderdag, ben zo benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op nisrine15

Hoi Ik ben 7 weken zwangerschap en ik heb wat velken om mijn niek Weet mi ...
Geen idee helaas. Ik zou gewoon even de huisarts bellen?

5 jaar geleden

Haaaii馃槉!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik nu 9 weken zwanger En kom uit Leiden Leukk idee !!

5 jaar geleden

Haai dat is vlak bij mij! Ik woon in Berkel en Rodenrijs (5 min en ik zit in Zoetermeer) en ben tussen 2 en 9 december uitgerekend!....

5 jaar geleden

Hoihoi, Ik kom uit Den Haag, ben verloofd met Max en ben als het goed is morgen 7 weken. Volgende week donderdag EIN-DE-LIJK die eerste echo!!! Ik weet zelf nog niet zo goed of ik behoefte heb aan een app groepje oid. Ik vind het forum hier erg fijn, maar merk dat ik ook wel waarde hecht aan bepaalde mate van anonimiteit. In ieder geval nu nog dan hahaha 馃榿

5 jaar geleden

Hoi gefeliciteerd . Ik zit in in week 5 ook december uitgerekend spannend. Heb een zoon van 4 jaar oud.

5 jaar geleden

Reactie op Demixoxo

Haaaii馃槉!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik nu 9 weken zw ...
Hoi!! Gefeliciteerd ook! 馃グ

5 jaar geleden

Hoi! Dat is zeker om de hoek, leuk! 馃 gefeliciteerd met je zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hoihoi, Ik kom uit Den Haag, ben verloofd met Max en ben als het goed is m ...
Hoi! Spannend! Wij hebben op dezelfde dag de echo 鈽猴笍 Mijn idee was ook zeker om het hier even aan te kijken en uiteindelijk, als het klikt, voor degenen die dat willen wellicht een appgroep aan te maken 馃槉 anonimiteit is zeker in dit stadium fijn inderdaad

5 jaar geleden

Reactie op Ksk35

Hoi gefeliciteerd . Ik zit in in week 5 ook december uitgerekend spannend. ...
Hoi! Gefeliciteerd ook! 馃グ wat leuk, met een kleine van 4 erbij. Wordt vast een hele trotse grote broer 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Naatje 95

Haai dat is vlak bij mij! Ik woon in Berkel en Rodenrijs (5 min en ik zit ...
Leuk! Ik ook uit Berkel!

5 jaar geleden

Reactie op Fary84

Leuk! Ik ook uit Berkel!
Kleine wereld!

5 jaar geleden

Leuk! Hier uit Rotterdam Alexandrium vandaag 8 weken zwanger. Begin december ben ik uitgerekend

5 jaar geleden

Reactie op pluze

Hoi! Spannend! Wij hebben op dezelfde dag de echo 鈽猴笍 Mijn idee was ook ze ...
Ohhh spannend! Ik kan echt niet wachten, de tijd kruuuipt voorbij hahaha. Heb jij dat ook? Nog een weekje!!馃グ We hebben net Bevalken met Bobbi teruggekeken. Ook een stel dat hun eerste echo kreeg. Nou, we zaten samen te snotteren hier 馃ズ馃榿 Kijk er zo naar uit!!

5 jaar geleden

Reactie op By__anouk

Leuk! Hier uit Rotterdam Alexandrium vandaag 8 weken zwanger. Begin decemb ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 馃グ heb je de eerste echo al gehad?

5 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ohhh spannend! Ik kan echt niet wachten, de tijd kruuuipt voorbij hahaha. H ...
Haha ja, duurt lang.. Maar logisch beredeneerd toch al bijna! Ahhw haha logisch, bij dat soort programma鈥檚! Wel heel lief, samen snotteren. Bij mij is het zelfs al raak bij Friends en Disney-films 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op pluze

Haha ja, duurt lang.. Maar logisch beredeneerd toch al bijna! Ahhw haha l ...
Hahaha ja er zijn toch alweer 3 weken voorbij sinds we het weten! Achteraf is dat best snel gegaan, maar dat ene weekje... pfff hahahah馃榿 heb er heel veel zin in!!

5 jaar geleden

Hey!! Ik woon sinds kort in Poortugaal, ben eind dec uitgerekend! Kijk zo uit naar mijn eerste echo, maar die is helaas pas 13 mei als ik iets meer dan 7 weken ben!! Dagen lijken voorbij te kruipen..