8 Reacties
4 jaar geleden
Oooh herkenbaar! Ik heb toen voor de verandering de handleiding erbij gepakt en bij mij haal je dus de gehele adapter eraf, met maxi cosi en al. Ik heb een maxi cosi pebble pro en een easywalker harvey3. Dat zal dan zo te zien weer compleet anders werken 🤣 Binnenkort nog maar weer een keer oefenen, samen met mn vriend, want idd klungelen terwijl die kleine erin zit is niet zo handig hahah
4 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Oooh herkenbaar! Ik heb toen voor de verandering de handleiding erbij gepak ...
Bij de Harvey 2 incl Maxi Cosi Pebble hoeft dat niet... werkt dat met dezelfde twee knopjes als hieronder op de foto. Ben nu niet in de buurt van de Pebble, maar lijkt me dat t met de Harvey 3 t zelfde zou werken toch?
4 jaar geleden
Oh herkenbaar! De maxi cosi hebben we gekregen en zat ook muurvast. Die knopjes op de pebble zijn van rubber, ik dacht dat alleen de bekleding hiermee vastzat maar na flink zweten had ik het door. Haha. Idd nog even oefenen!
4 jaar geleden
Reactie op Nitij
Bij de Harvey 2 incl Maxi Cosi Pebble hoeft dat niet... werkt dat met dezel ...
Bij de adapters van de Harvey3 haal je hem met adapters en al eraf, gaat heel makkelijk als je eenmaal weet hoe!😊 De adapters zijn dan ook een soort standaardje als je de maxi cosi op de grond zet. Ik krijg de adapters zelf met geen mogelijkheid van de maxi cosi af, maar misschien werkt dat idd ook met dat rubberen dingetje. Ik dacht net als Jolien dat die alleen voor de bekleding was, hahaha 🤣 Binnenkort dus nog maar een keertje proberen (maxi cosi staat nu ingepakt in plastic, ivm katten die erin willen hahaha)