8 Reacties

4 jaar geleden

Geen ervaring mee maar ik weet wel dat de flessen van MAM heel vaak goed geaccepteerd worden na bv. Onze dochter krijgt ook gekolfde melk uit mamflessen, omdat ze uit de dr brown flessen plotseling heel onrustig dronk

4 jaar geleden

Wij gebruiken de medela calma naast borstvoeding. Dit omdat we geen zuigverwarring willen en ook omdat hij de borst kan gaan weigeren omdat een ander flesje makkelijker drinkt. Hij moet dus net zoveel moeite doen als bij borstvoeding. Geen andere flesjes geprobeerd, dus kan niet vergelijken. Eerste keer was het even huilen. Nu geen probleem meer. Een nadeel, vind ik, is dat hij snel z'n flesje leeg heeft. Bij een Dr Brown fles is dat minder denk ik.

4 jaar geleden

Denk trouwens niet dat het perse makkelijker is om hem uit een medela calma flesje te laten drinken. Waarschijnlijk moet hij gewoon even wennen. Veel blijven oefenen. Wij deden in het begin elke dag een oefenfles. Verder waren wij al met 5 weken gestart met flesje geven. Dat gaat dan ook wel gemakkelijker dan vanaf 3 mnd. 馃檪

4 jaar geleden

De calma was hier een ramp, nam ze totaal niet aan. Dr.browns weer wel maar alleen icm de preemie speen

4 jaar geleden

Hier gaat de combinatie met borst drinken en medela calma fles erg goed, van de week toevallig een keer ook de avond voeding met de fles moeten doen ivm cursus. Dus had ze alleen de ochtend voeding aan de borst gehad en volgende dag ging en de borst goed, maar ook de fles doet ze goed. Ik vind het dus top 馃憤

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb nu de lansinoh natural flow. Is een fles tegen speenverwarring! Werkt echt super

4 jaar geleden

Bij ons was de medela calma echt veel te snel

4 jaar geleden

De calma werkte hier totaal niet. Lansinoh en MAM idd wel