13 Reacties

10 maanden geleden

Wat mega toevallig, ik zit in het zelfde schuitje. Pil gebruik is op en af, nu even gestopt met de pil om te wachten tot ik ongesteld wordt, omdat ik ook 3 keer ben vergeten en opeens 1 pilletje over had. Tot nu toe niet ongesteld geworden.. onder rug pijn, rare buikpijn, misselijk af en toe. Maar al 2x keer negatieve test…

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Wat mega toevallig, ik zit in het zelfde schuitje. Pil gebruik is op en af, ...
Nou zeg dat. Erg toevallig. Geen zekerheid heb je zo he. Vind zonde om de zoveel dagen te gaan testen. Maar zou niet weten wanneer ik überhaupt moet testen mocht het zo zijn. This nu anders ivm de pil.

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Ook hier geen idee hoe eisprong voelt.. ik ben zelf ook helemaal in de war met de pil en alles haha.

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Wanneer had je officieel moeten beginnen weer met de pil anders dan? Aangezien je 2x negatief getest hebt en nu wacht tot je menstruatie..

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Ook hier geen idee hoe eisprong voelt.. ik ben zelf ook helemaal in de war ...
Ja begrijpelijk! Haha ik net zo. Zou fijn zijn om duidelijkheid te krijgen ja

10 maanden geleden

Reactie op mommyvan3draakjes

Wanneer had je officieel moeten beginnen weer met de pil anders dan? Aangez ...
Eigenlijk vorige week al.

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Eigenlijk vorige week al.
En de testen wanneer had je die gedaan als ik vragen mag ?

10 maanden geleden

En de testen wanneer had je die gedaan als ik vragen mag ?
Maandag en vandaag. Negatief. Dus ben sowieso niet zwanger.. lijkt me. Maar is beetje warrig. Dus ik wacht nog even af. En anders even HA maar die zal het zelfde adviseren als bij jou; wachten tot je ongesteld wordt.

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Maandag en vandaag. Negatief. Dus ben sowieso niet zwanger.. lijkt me. Maar ...
Jaa precies. Maar het is wel gek als je idd normaal in een stopweek wel een bloeding hebt en jij hebt nu helemaal niks gehad in je stopweek. En testen blijven negatief. Oo man man. Wat een onzekerheid zo. Zo kan het wachten lang duren ja. Ik ga van het weekend maar even testen. En als het bij mij dan ook weer negatief is ook maar de HA bellen. Meer voor mezelf het uit te sluiten omdat ik bij m'n andere kinderen ook pas met 8 a 10 weken een positieve test in m'n handen had daarvoor nadaa niks. 🙈

10 maanden geleden

Jaa precies. Maar het is wel gek als je idd normaal in een stopweek wel een ...
Nou dit dus.. wordt je echt onzeker van. Dan ga ik denken wat is het dan wel.. ivm de klachten. Moet ook vaak plassen. Nja ik wacht nog even. Succes!!! Ben benieuwd

10 maanden geleden

Reactie op babyBO

Nou dit dus.. wordt je echt onzeker van. Dan ga ik denken wat is het dan we ...
Jaa zo herkenbaar haha. Jij ook succes! En als je wilt mag je het gerust laten weten hoe het over n weekje bijwijze van gaat. Ben erg benieuwd hoe of wat verder.

10 maanden geleden

Jaa zo herkenbaar haha. Jij ook succes! En als je wilt mag je het gerust la ...
Ja ga ik doen! Let me know ☺️

10 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter