Hoii
Zijn er hier vrouwen die wat uit mijn verhaal herkennen en ervaring ermee hebben en/of eventueel advies.
Ik ben moeder van 3 prachtige kinderen. Gebruik de pil microgynon 50. Niet bewust een nieuwe kinderwens, maar mocht het zo zijn is het natuurlijk welkom.
De laatste maand is mijn pilgebruik niet netjes en goed gegaan. Ik ben 3 dagen te laat gestart met de pil en ook nog eens 2 pillen vergeten eind de eerste week van de pilstrip. Dit allemaal door een spoed opname in het ziekenhuis van onze jongste. (Geen excuus maar toch gebeurd) nu zou ik gisteren weer met de pil moeten beginnen officieel. Op advies van de huisarts nog niet te gaan starten en wachten tot m'n menstruatie en dan te starten mochten de resten negatief blijven.
Nu heb ik m'n laatste stopweek afgelopen week dus maar 1 dag iets of wat een bloeding gehad. Nog geen maandverbandje vol. Het was meer met afvegen. Normaal gesproken mijn onttrekkingsbloeding in de stopweek is 3 a 4 dagen max dat ik bloed.
Last van gevoelige borsten momenteel en af wat buikpijn niet extreem. Wel Last van m'n onderrug sinds gisteren. Misselijk is een paar dagen maar ook niet extreem het komt en gaat.
Vanmorgen een test gedaan en is negatief.
Door mijn pilgebruik en door t missen van de pillen. Snap ik er niks meer van. Als er een eisprong en innesteling is geweest hoe weet ik überhaupt wanneer. En wanneer kun je testen mocht ik zwanger zijn. Aangezien ik bij mijn andere kinderen nooit een eisprong gevoeld heb. En laat posities teste elke keer. Ben ik nu even de kluts kwijt wat ik nu het beste kan doen en wanneer ik het beste kan testen.
Zijn er vrouwen die dit meegemaakt hebben zoiets of advies ervoor hebben. Maakt me toch wel een beetje ongerust zo, omdat ik geen zekerheid heb met niks en toch iets of wat kwaaltjes heb. Althans voor m'n gevoel lijken het op zwangerschapskwaaltjes.
Liefs