9 Reacties

4 jaar geleden

Misschien door het indalen?

4 jaar geleden

Ik heb dat ook!!! 😖 Ingedaald is die al bij mij, en ik heb ook geen schimmel of blaasontsteking, de verloskundige zei tegen mij dat het schaambot week is en het daardoor zeer kan doen.. maar ik veel had ik er ook niet aan. Al het bewegen doet zeer en als ik zit op lig moet ik ook opzoek naar een goede houding.🥲

4 jaar geleden

Reactie op Kellss95

Ik heb dat ook!!! 😖 Ingedaald is die al bij mij, en ik heb ook geen schim ...
Vreselijk he... geen 1 houding is prettig en elke bewegen doet zeer😪 mijn kindje is dus ook al een maand ingedaald, misschien heb ik dan ook wel een week schaambot. Zal morgen toch maar weer eens vragen ernaar. Hopelijk hoef je niet te lang meer

4 jaar geleden

Wat vervelend! Ken het niet. Maar zou koelen helpen? Het klinkt misschien gek, maar na de bevalling kun je down-under op de volgende manier goed koelen, dus nu misschien ook 🤷‍♀️ Doe een boterhamzakje om je hand, pak een handje appelstroop uit zo'n pot en knoop het zakje dicht. Leg in de vriezer. Maak meteen een voorraadje aan, zodat je steeds een nieuwe kunt pakken wanneer je dat wilt. De appelstroop wordt wel lekker koud, maar bevriest niet als hard blok. Dus zit wat comfortabeler 😉 Hierdoor kun je dit in je ondergoed dragen, eventueel in een aantal velletjes toiletpapier gewikkeld. Hopelijk heb je iets aan deze tip. En ik hoop nog meer dat je er snel vanaf bent 🤞 Sterkte nog met de laatste loodjes 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Wat vervelend! Ken het niet. Maar zou koelen helpen? Het klinkt misschien g ...
Bedankt voor de tip! Klinkt inderdaad als een goed plan! 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Wat vervelend! Ken het niet. Maar zou koelen helpen? Het klinkt misschien g ...
Wat een top idee! Ik ga ook appelstroop halen en maak vast een voorraad aan voor na de bevalling 👍🏼👍🏼👍🏼

4 jaar geleden

Aye wat vervelend! Wat ik las is dat je ook aloë vera gel op een maandverband kan doen en deze dan koelen in de vriezer. Zelf nooit geprobeerd, had het niet nodig. Maar wie weet heb je er wat aan 🤷‍♀️. Had deze tip op internet gevonden, blijkbaar doen vrouwen er soms ook lavendelolie bij of andere kalmerende/helende dingen 🙈. Succes verder nog met de laatste loodjes!!

4 jaar geleden

Is het echt je vagina of meer je schaambot? Ik heb zelf al weken een branderig gevoel/zenuwpijn maar dit heeft met mijn bekken instabiliteit te maken alsof iemand de hele dag door met zijn vingers op een pijnlijke zenuw drukt

4 jaar geleden

Reactie op Daniella2021

Is het echt je vagina of meer je schaambot? Ik heb zelf al weken een brande ...
Ben vandaag weer bij de verloskundige geweest en inderdaad is het mijn schaambot. Heb zelf ook bekkeninstabiliteit, dus dan zal dat het ook wel zijn. Bedankt voor je berichtje!