12 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

.

VRIEND

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Ik vind die van Qey ook heel fijn. Alleen moet je van te voren afmeten hoeveel melk je in het zakje doet want de aantal ml kloppen dan niet.

4 jaar geleden

Reactie op Ink123

.
Ik heb precies dezelfde maar hier zijn ze van dr dudu

4 jaar geleden

Reactie op Ink123

.
Ik had eerst ook medela zakje maar laatst deze besteld. Bevallen mij tot nu toe prima en qua prijs veel voordeliger dan medela idd!

4 jaar geleden

Reactie op Natasja1403

Ik vind die van Qey ook heel fijn. Alleen moet je van te voren afmeten hoev ...
Bij medela ook niet echt hoor! Ik doe t eerst in een klein maatbekertje en dan in het zakje.

4 jaar geleden

Ik ben zelf wel dan van bakjes. (Je vraagt het niet, maar wilde wel even ervaring delen) Die van Avent zijn erg fijn, wat alleen soms genoemd wordt is dat de dop vervelend is. Maar ik vind dat gewoon een truukje en als je het eenmaal doorhebt geen problemen meer mee. Ik vind het handiger dan zakjes. Ook voor samenvoegen van kleine porties door de dag heen etc. Enige nadeel die ik kan bedenken is dat het wellicht iets meer ruimte in de vriezer inneemt.

4 jaar geleden

Ow deze bedoel ik:

4 jaar geleden

Ik gebruik de hersluitbare zakjes van AH. Zijn ongeveer 2 euro. Doe er 300 ml in per keer, en vries ze plat in. Daarnaast gebruik ik de ijsblokjeshouders met deksel van de Zeeman, 1.50 euro per stuk, blokjes van 12 x 20 ml.

4 jaar geleden

Ervaring met qey zakjes tot nu toe; ze hebben geen schenktuitje dus je moet een trechtjertje ofzo gebruiken anders ligt alles naast de fles馃ぃ