10 Reacties
5 jaar geleden
Ik ook! Lauw of warm krijg ik bijna niets binnen. Ik ben overgestapt op Sourcy vitamine water uit de koelkast of met ijsblokjes. Dat krijg ik binnen. En sinds gisteren ook water uit de koelkast. Zolang het koud is gaat het makkelijker bij mij.
5 jaar geleden
Hier ook! Ik ben 9 weken zwanger en drink normaal veel koffie en thee maar moet er ook niets meer van hebben. Water met ijsklontjes gaat nog redelijk hier. Coolbest werkt soms nog en vitaminewater. Waterijsjes (van die goedkope ijslolly’s werken bij mij) zou je nog kunnen proberen. En misschien iets van frisdrank? Beter tijdelijk iets minder gezonds drinken dan helemaal niet drinken, was het advies van mijn verloskundige. Hoop dat het drinken binnenkort weer wat makkelijker wordt! Ik moet me er ook echt toe zetten steeds.
5 jaar geleden
Same here! Slokjes water hou ik slecht binnen. Spa Rood gaat iets beter en soms cola. Maar wordt er ook wel een beetje radeloos van… heb namelijk wel dorst, maar als ik meer dan een paar slokken drink hang ik gelijk weer boven het toilet.
Heb nu wel een paar ijsblokjes ‘gegeten’, ging redelijk.
Verder dus helaas geen tips, maar hou vol! Zijn veel meiden die door hetzelfde dalletje gaan wat dit betreft ❤️