11 Reacties
3 jaar geleden
Door samen te slapen, ze pakken altijd mij 😜
Wij hebben horren, die voorkomen de meeste muggen. En verder deuren en ramen zonder horren voor de schermer komt sluiten.
Zorgen dat er geen stilstaand water in de buurt is, voor zover dat kan.
Evt iets van citronella in de buurt van je kleine plaatsen of opsmeren
3 jaar geleden
Wij hebben muggenapparaatje van de action. Weet niet precies wat hij doet maar tot op heden geen muggenbulten meer😊
3 jaar geleden
Ik volg ook even. Onze dochter heeft al een paar muggenbulten. Ik heb vandaag squitos sticker gekocht in de hoop dat dat de muggen iets weert. Medewerker van de prenatal zei dat zij zelf ookwel luuf voor baby's onder de voetjes deed bij haar baby want dat schijnt ook muggen te weren. Ook wordt er een hor geplaatst bij haar kamer
3 jaar geleden
Reactie op Babybabyy
Volgens mij mag dat niet bij baby's in de buurt?
Hij staat bij ons ook in een hoekje in de kamer. Maar het apparaat doet niks. Is alleen een lamp en waar de muggen in vliegen denk ik
3 jaar geleden
Dank voor jullie reacties! Ik heb het apparaatje van action inmiddels ook geprobeerd :) is inderdaad een lampje die de muggen opzuigt zodra ze in de buurt komen, helaas nog niks gevangen haha. Toch maar weer een klamboe opgehangen maar hij blijft er aan trekken. Nog even een oplossing voor bedenken!
3 jaar geleden
Reactie op Zonn
Dank voor jullie reacties! Ik heb het apparaatje van action inmiddels ook g ...
Dat is balen! Ik heb hem ook nooit vol zitten maar wij en onze zoon hebben ook geen bulten meer gelukkig. Scheelt dat het maar paar euro kost. Wij hebben hem ook in de woonkamer