21 Reacties
2 jaar geleden
Geen tip om muggen te verjagen, maar je zou een klamboe voor het ledikantje kunnen aanschaffen. Hebben wij ook en is echt ideaal. Geen mug komt meer in de buurt van onze baby.
2 jaar geleden
Reactie op Tutje
Ik zou idd ook een klamboo om het ledikant hangen. 👌 je hebt volgens mij o ...
Wij hadden vorig jaar tijdens mijn zwangerschap ook een plaag en de ultieme oplossing is inderdaad een klamboe! Is de enige manier om ze op een natuurlijke wijze buiten te houden
2 jaar geleden
Reactie op Nathalie_1987
Geen tip om muggen te verjagen, maar je zou een klamboe voor het ledikantje ...
Hebben jullie er eentje die je om het bedje moet doen of 1ntje die hangt? Ik wil het liefst niet zo 1 die je ergens aan moet hangen, maar zo’n klamboe die je om het bedje bevestigd lijkt me ook weer niet handig aangezien we nog wel eens heen en weer moeten voor het speentje 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Tutje
Is er water blijven staan onder jullie huis toen het gebouwd werd? Mijn oma ...
Ja we hebben stilstaand water idd. Echt verschrikkelijk die muggen. We hebben gelukkig een elektrische racket dus die gebruiken we volop 🙈 maar vind die muggenbeetjes zo zielig bij haar. Het duurt ook echt lang voor ze niet meer te zien zijn op haar huidje
2 jaar geleden
Reactie op tamaraV25
Hebben jullie er eentje die je om het bedje moet doen of 1ntje die hangt? I ...
We hebben er eentje die je om het bedje moet doen, dan kan je deze ook op vakantie e.d. gebruiken.
Met een speentje zoeken is het idd wat lastig, maar dat lijkt me ook met een klamboe die over het bedje hangt.
2 jaar geleden
Reactie op Dina-Marie
Merk of link van de klamboe?
https://www.prenatal.nl/babykamer/accessoires/hemeltjes-en-klamboes/prenatal-muggennet-5313570.html?gclid=Cj0KCQjwz7uRBhDRARIsAFqjulndd1b6zZZBXazyTRpaAP2CT9gHhUKrFw-SOk3kosqGiz5iQhySFnMaAlBuEALw_wcB
2 jaar geleden
Je kan overwegen een diffuser aan te schaffen. Dan doe je er in de muggenmaanden olie met citroen in en in de andere maanden lekker eucalyptus, lavendel, mandarijn, bergamot. Kortom alles waar je lekker rustig en ontspannen van wordt of olietjes die goed zijn tegen verkoudheid. Ik ben er echt héél erg blij mee!
één jaar geleden
Reactie op mhw
Ja, zo een. Het ruikt zo lekker, soms is het net of ik in de spa loop 🤗
En ...
Zoals sommige aangeven werkt het plaatsen van een diffuser enorm goed tegen insecten overlast.
Ik heb hier onlangs een informatief artikel geplubliceerd welke olie het beste werkt tegen insecten:
https://www.bali-essentials.nl/blogs/blog/wespen-verjagen-met-etherische-olie
Echter zijn sommige etherische olien niet te aan te raden te gebruiken in de buurt van baby's. Pepermunt olie bijvoorbeeld.
Uiteraard werkt het plaatsen van een Klamboe ook ontzetten goed!