20 Reacties

4 jaar geleden

Ik vond zo”n deryan tentje ideaal! Op het zwembad kon hij daar lekker in liggen en spelen. Ook wel eens een slaapje. En toen we daar aankwamen en het campingbedje kregen- zo gammel als wat waar ik mn kind dus niet in ga leggen- hebben we het ook als zijn bedje gebruikt

4 jaar geleden

We zijn momenteel op vakantie in Turkije, ik heb veel te veel meegesleurd voor de baby, je kunt hier werkelijk alles kopen in de supermarkt. (Van potjes voeding tot groeimelk, tot lepeltjes, pampers, zwempampers, ...) op hotel kregen we een bedje, een badje, een ververskussen en een flessenwarmer. Onze zoon kan nog niet zo goed zelfstandig zitten, dus we laten hem in de (plooi)buggy zitten aan tafel. Zijn vertrouwde speelgoed en knuffel blijken het belangrijkste te zijn tot nu toe.

4 jaar geleden

Reactie op IsabelleVdb

We zijn momenteel op vakantie in Turkije, ik heb veel te veel meegesleurd v ...
Oh wat fijn dat je dat hebt gekregen van het hotel. Wij gaan volgende week naar Turkije. Heb je zelf om het badje, flessenverwarmer etc gevraagd? Want ik wilde een flessenverwarmer ook zelf meenemen. Ik vrees dat ik ook veels te veel mee ga nemen🥲

4 jaar geleden

Reactie op Jaimy11

Ik vond zo”n deryan tentje ideaal! Op het zwembad kon hij daar lekker in li ...
Ik ga meteen google! Thnx voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Jaimy11

Nog een vraagje, is het matrasje can dat tentje wel dik genoeg om een baby er de hele nacht in te laten slapen?

4 jaar geleden

Reactie op Fass_

Nog een vraagje, is het matrasje can dat tentje wel dik genoeg om een baby ...
Ja hoor, zelf ook jaren gekampeerd op zo'n zelfopblazend matrasje. Ligt prima. Je kan er evt zelf nog klein beetje lucht bij blazen dat 'ie iets dikker is

4 jaar geleden

Reactie op Fass_

Oh wat fijn dat je dat hebt gekregen van het hotel. Wij gaan volgende week ...
Bij het inchecken kregen we een lijstje waarop we mochten aanduiden wat we wensten en een uurtje later stond alles op de kamer. Deze service heette "baby star" , wisten we niet op voorhand, maar super aangename verrassing

4 jaar geleden

Reactie op IsabelleVdb

Bij het inchecken kregen we een lijstje waarop we mochten aanduiden wat we ...
Oh top. Ik ga meteen even informeren bij ons hotel

4 jaar geleden

Reactie op IsabelleVdb

Wij gaan in augustus naar Turkije mag ik vragen welk hotel jullie zijn wij gaan naar miracle resort

4 jaar geleden

Reactie op IsabelleVdb

Oh wat leuk! En hoe is het meegevallen op het vliegtuig? Wij willen augustus ook graag gaan, maar durf precies niet goed uit schrik voor pijn in de oortjes… of ze moest eens net ziek worden enkele dagen voor vertrek ofzo… 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nele2307

Oh wat leuk! En hoe is het meegevallen op het vliegtuig? Wij willen august ...
Hi, wij hebben nu 2 x gevlogen met de kleine (bij 3 en 6 maanden), dit ging heel goed. Grootste deel van de vlucht geslapen en niet gehuild dus ik denk geen pijn gehad. Wat ik begreep is dat juist als ze zo jong zijn hier nog geen last van hebben. En ik denk dat het white noise geluid van een vliegtuig ook goed meewerkt!

4 jaar geleden

Reactie op Sabrina92

Wij gaan in augustus naar Turkije mag ik vragen welk hotel jullie zijn wij ...
Wij waren in Kemer Barut Collection

4 jaar geleden

Reactie op Nele2307

Oh wat leuk! En hoe is het meegevallen op het vliegtuig? Wij willen august ...
De heenvlucht ging helemaal prima, een droom. Hij had nergens last van en sliep meestal of lag rustig wat te spelen. De terugreis hadden we 2.5u vertraging, het hele voedingschema dus in de war, overprikkeld van tussen al dat volk te zitten en tot overmaat darmprobleempjes, dus 4 kakapampers tijdens de vlucht ! Hij weende ook de halve vlucht, vreselijk voor hemzelf, voor ons en onze medepassagiers, maar goed, we hebben het overleefd en het was het waard :-)

4 jaar geleden

Reactie op Fass_

Oh wat fijn dat je dat hebt gekregen van het hotel. Wij gaan volgende week ...
Ik wilde hem ook meenemen maar bedacht me toen dat er op elke kamer vaak wel een waterkoker staat. Dit gemengd met koude Spa blauw en dat ging top

4 jaar geleden

Reactie op elinel95

Ik wilde hem ook meenemen maar bedacht me toen dat er op elke kamer vaak we ...
Ik heb ooit gehoord dat sommige mensen sokken en ondergoed in de waterkoker "wassen" sinds dien nooit meer gebruik 🤮

4 jaar geleden

Ik heb ooit gehoord dat sommige mensen sokken en ondergoed in de waterkoker ...
Gat-ver-damme

4 jaar geleden

Doe even normaal hoor🤢

4 jaar geleden

Heb ik ook gehoord ja, dus gebruik dat nooooooit

4 jaar geleden

Reactie op Jaimy11

Mag ik vragen welke ?

4 jaar geleden

Thermosfles een flesje koud water om flesje te maken onderweg. Ideaal!