8 Reacties
5 jaar geleden
Hi, gefeliciteerd met je zwangerschap! En een tweeling, dubbel geluk😊 Alleen wat een spanning nu met de Corona. Beterschap en hopelijk gaan de klachten snel weg en hebben de kindjes er geen gevolgen van.
5 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met corona tijdens de zwangerschap. Wel corona apart, en een tweelingzwangerschap apart. Weet alleen dat je best geen te hoge koorts maakt. Hou dat dus zeker onder controle. Hopelijk word je er niet te ziek van. En een tweelingzwangerschap put je nog meer uit dan een 1ling zwangerschap dus Probeer nu zeker echt zoveel mogelijk te rusten en je krachten te sparen.
Succes en veel beterschap.
5 jaar geleden
Hier wel ervaring met corona en zwangerschap. Vorig jaar maart, toen er nog niet veel bekend was corona opgelopen. Was toen bijna 30 weken zwanger..
Ja ik was goed ziek, maar gelukkig niet in het ziekenhuis beland. Het is even goed pittig. Maar ons meisje is uiteindelijk met 38 weken geboren en kerngezond.
5 jaar geleden
Gisteren zelf ook een corona test gedaan. Gelukkig negatief. Ik kan me voorstellen dat het veel zorgen en onzekerheid oproept. Zelf ook behoorlijk moe en beroerd. Was dus ook mijn zorg met mijn verkoudheid, benauwd en futloze gevoel. Lijkt me zwaar ook hierbij geveld te worden door corona. Heel veel beterschap en sterkte.
5 jaar geleden
Dankjewel, ik pak nu ook eerder pcm en doe vrij weinig.
We zijn na bijna 3 jaar zwanger door medisch traject dus er was wel even paniek. Zoals ik het nu allemaal heb gelezen, lijkt het geen gevolgen te hebben. Maar toch...
5 jaar geleden
Hier spijtig ook zo
Man positief getest
Dus gans het gezin dan ook getest en ook ik ben positief ondanks dat ok reeds van maart volledig gevaccineerd ben
Ik ben nu ook 7+1 zwanger en hoop op het beste
Want in januari een miskraam gehad ook door traag kloppend hartje
Nu voel ik me wel serieus beroerd
Spierpijn kortademig en echt energieloos
5 jaar geleden
Reactie op Vercaigne
Hier spijtig ook zo
Man positief getest
Dus gans het gezin dan ook getest ...
Hier gaat het gelukkig weer iets beter geen spierpijn meer. Maar wel kortademig en energieloos maar dat laatste ook voor corona haha..
Hopen dat we er goed van af komen.
5 jaar geleden
Ik had in mijn eerste trimester corona en ik was zwanger.. wel erg pril, zes weekjes.. maar dit gaf nu geen extra risico's zeiden de huisarts en de verloskundige.. gewoon extra goed naar jezelf luisteren en je extra laten verwennen.. bij mij is alles goed gegaan :)