11 Reacties

4 jaar geleden

Bij de ouders van nu box krijg je een sample van Naif. Misschien is het iets voor je, om uit te proberen?

4 jaar geleden

Ik vind het top! Wij hebben zelf de zonnebrand gebruikt deze zomer

4 jaar geleden

Ik heb een hekel aan Zwitsal en ben daardoor ook begonnen met Naif vanaf de geboorte en nu na 1.5 jaar gebruik ik nog steeds niets anders. Ik vind het heerlijk ruiken, maarja dat is per persoon anders natuurlijk. Ik probeer het wel altijd in de reclame te kopen, want goedkoop is het niet. Koop vaak de shampoo en wasgel of badschuim.

4 jaar geleden

Hier ook fan van Naif, vind het heerlijk ruiken en Daan reageert er goed op. Ook de zonnebrand is erg fijn! Zag toevallig net dat Naif nu in de dagaanbieding is bij bol.com!

4 jaar geleden

Ik volg al een tijd sproet online, omdat ik zelf een gevoelige droge huid heb. Ook voor de babyhuid geeft ze adviezen. Zo raadt zij bepaalde merken waaronder Naïf wegens irriterende bestanddelen. Op haar website staat een stuk speciaal over het verzorgen van de babyhuid en welke producten zij aanraadt. https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/ Misschien heb je hier iets aan!

4 jaar geleden

Ik heb de starterskit en babydoekjes gekocht op de site biolovers. Daar staan ze ook in de aanbieding.

4 jaar geleden

Op de website van Natalis is de Naif starterset €40, een stuk goedkoper dan de meeste websites en zelfs goedkoper dan de bol.com dagdeal! 😁Je betaalt wel verzendkosten, maar je kunt natuurlijk ook gelijk andere dingen meebestellen (zoals extra kraamverband of een kraampakket etc). 😊

4 jaar geleden

Ja! Ik kan naif zeker aanraden! De geur is heel lekker en niet té sterk en is ook heel fijn voor een gevoelig baby huidje. Mijn zoontje had veel eczeem en bij de Zwitsal producten werd de uitslag erger. Gebruiken nu al een poosje de producten van naif en zijn huid is veel rustiger 🤗
ik heb nog geen ervaring maar heb wel alles van naif in huis gehaald, ook de billendoekjes. omdat het superzacht voor de huid schijnt te zijn (mijn vriend en ik allebei hele gevoelige huid 😅) maar ook omdat de geur niet zo heftig is en het plasticvrij en vegan is 😊

4 jaar geleden

Ik heb naïf en Zwitsal in huis, naïf is veel zachter qua geur, maar ik vind beiden lekker! Het is een kwestie van uitproberen

4 jaar geleden

Bedankt iedereen voor de ervaringen/adviezen