15 Reacties

4 jaar geleden
Hoi hoi,
Ik ben zelf 26 en bijna 24 weken zwanger. Ik heb hem een paar dagen geleden eruit gehaald. Want hij begon een beetje onder spanning te staan. De planning voor nu, is dat ik na me bevalling hem wel weer zou willen dragen.

4 jaar geleden
Ik heb zelf een flexibele navelpiercing gehaald. Zoeken op zwangerschap navelpiercing en dan kom je bij piercing mania uit.
Buigt mee en is lang genoeg. Je kunt hem zelf inkorten.
Of je het moet behouden dat kan ik niet invullen voor je 馃槄

4 jaar geleden
Ik ben 26 en heb 2 weken geleden mijn navelpiercing er ook uit gehaald. Heb deze sinds mijn 15de. Ik ga het na de bevalling er terug in doen. Na zoveel jaren gaat het gaatje toch amper nog dicht

4 jaar geleden
Leeftijd is slechts een getal ;) en je bent zo oud als je je voelt.
Enkel omdat je niet vaak moeders ziet met navelpiercing, betekent niet dat dat niet ook normaal is. Misschien zie je ook minder vaak de buik van moeders, en is er dus nooit een kans geweest om dat besef te ontwikkelen :)
Doen waar jij blij van wordt!

4 jaar geleden
Reactie op idaaaa
Iemand ervaring met n tepelpiercing en borstvoeding toevallig? 馃槄
Ja, ik had een piercing op mijn tepel maar wel uit gehaald. Melk komt er makkelijker uit 馃槈

4 jaar geleden
Ik heb er met een week of 12 uitgehaald, het ging met irriteren en de huis van m'n navel staat inmiddels (week 22) strak. Zie daarna wel weer... ligt eraan hoe m'n buik terug in model veert ;)

4 jaar geleden
Ik ben 33 en heb hem sinds ik 17 ben. Ik heb de piercing nu vervangen voor een zwangerschapsexemplaar. Hoop wel dat hij er niet uitgroeit overigens. Dat velletje voelt soms zo dun馃槄. Zonder navelpiercing vind ik mijn buik echt verschrikkelijk kaal...
Iemand anders had het over een tepelpiercing; die heb ik eruit gehaald. Dit is mijn 1e kindje en ik lees erg wisselende (ook veel negatieve) verhalen over de tepelpiercing en een verminderde melkproductie. Ik zal de piercing niet snel opnieuw meer laten zetten, want man man man, wat deed dat pijn. Ik moet zeggen dat ik 'm ook niet mis zoals mijn navelpiercing. Vond het wel jammer dat die piercing er beter uit kon overigens. Had m pas 2,5 jaar.馃檨

4 jaar geleden
Wij hebben ongeveer dezelfde leeftijd. Ik kreeg mn navelpiercing ook toen ik 15 was. Had zo'n flexibele piercing gekocht, maar vind zo'n lang staafje maar niks en het plastic was aan de bovenkant ook ruw. Dus laat 'm er nu uit. Na de zwangerschap kijk ik wel even of een gewone piercing weer past en anders door laten steken bij een piercer ofzo

4 jaar geleden
Ik ben morgen 23 weken zwanger en heb ook een navelpiercing. Tot nu toe heb ik die er nog inzitten maar ik vrees dat het niet lang meer zal duren want buikje groeit nu snel. Ben 25 jaar en weet eigenlijk nog niet wat ik na de zwangerschap ga doen (ligt eraan hoe m'n buik er dan aan toe is). Ik vind wel dat als je het mooi vind en het achteraf er weer in wil je zeker niet naar leeftijd moet kijken 馃榿 Vind het wel hip een mama met een navelpiercing 馃槈

4 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap eruit gehaald en paar maanden na de bevalling er zelf weer in gedaan 馃槄 nu moest het eruit met 20 weken echo mocht het weer toe laten ga ik hem na de bevalling er weer in doen.