14 Reacties

5 jaar geleden

Wij twijfelen ook enorm!

5 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste een tweedehands wagen gekocht en dat was een top keuze. Helemaal de "grote" merken zijn dan nog steeds mooi en goed en straks voor de 2e is ie nog steeds helemaal mooi en prima. Als je 2ehands koopt ga dan wel even langs, loop er een stukje mee en klap hem in en uit om te kijken of het goed werkt en of hij echt goed bij jou past.

5 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik wil wel letterlijk alles nieuw kopen. Mochten we later nog meer kindjes krijgen. Kunnen we de kinderwagen, babykamer etc voor alle andere kindjes gebruiken..

5 jaar geleden

Reactie op AngieLippold

Wij hebben bij de eerste een tweedehands wagen gekocht en dat was een top k ...
Oké en niks gemerkt qua inklappen ofiets dat het lastiger gaat?

5 jaar geleden

Reactie op RVE26BG20

Oké en niks gemerkt qua inklappen ofiets dat het lastiger gaat?
Die van ons was helemaal goed, had alleen een klein vlekje op t matrasje wat erin zit maar die hebben we omgedraaid en gebruiken we altijd met hoes eromheen. De wielen draaien en rijden goed, de stang is nog steeds heel soepel te verstellen en het in en uitklappen gaat ook prima.

5 jaar geleden

Reactie op AngieLippold

Die van ons was helemaal goed, had alleen een klein vlekje op t matrasje wa ...
Welk merk heb je als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Wij wilden wel graag een nieuwe wagen aangezien wij meerdere kinderen willen en de gedachte dan wat fijner vinden om schoon te starten. Wij hebben via een groothandel leegverkoop in Beverwijk een Slee kinderwagen gekocht. Ben er super blij mee! Nu in verwachting van de 2e en we kunnen de wagen gewoon weer gebruiken, nog zo goed als nieuw gebleven. Je krijgt dan een isofix, autostoel, adapters om autostoel op kinderwagen onderstel te klikken, een wiegbak en die bak kan je ombouwen naar een gewone zit voor wanneer je kindje groter is. Deze kan dan naar je toe of van je af gericht worden. Geloof dat wij voor €700 dit alles hadden. Hier een link waar je af en toe op kan kijken voor datums. Eens in de zoveel tijd word er een nieuwe uitverkoop datum bekend gemaakt https://babywonderland.eu/nl/uitverkoop/.

5 jaar geleden

Vaak verkopen zaken als Babydump en Babypark showmodellen op marktplaats! Die zijn dan ook redelijk nieuw, maar toch goedkoper. Wij gaan voor een 2ehands wagen, maar wel een nieuwe maxicosi. Dat soort veiligheidsdingen vind ik nieuw wel prettig. Ik wil ivm carpal tunnelsyndroom en fibromyalgie graag de Stokke Beat (heel licht en makkelijk in te klappen), maar Stokke verkoopt/produceert ze niet meer. Wij zijn dus sowieso aangewezen op 2ehands.

5 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo buffalo gekocht toen ik zwanger was van onze eerste zoon. Wel tweedehands die wagens zijn zo duur maar ooh echr super fijn!! Hij rijdt zo lekker! En stevig dus je merkt helemaal niet dat ie tweedehands is. Bij deze kan je ook makkelijk de deur veranderen van de wagen. Ik vind het echt een aanrader 😁

5 jaar geleden

Wij gaan voor nieuwe kinderwagen met oog op dat hij jaren gebruikt gaat worden. Maxi cosi hebben we wel tweedehands, van familie overgenomen, weten waar het vandaan komt scheelt wel. Hoezen zijn al gewassen en wil zelf nog eigen bekleding maken.

5 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Vaak verkopen zaken als Babydump en Babypark showmodellen op marktplaats! D ...
De stokke beat zag ik zaterdag nog bij de Prénatal in Eindhoven (Ekkersrijt) als showmodel

5 jaar geleden

Reactie op Miesje93

De stokke beat zag ik zaterdag nog bij de Prénatal in Eindhoven (Ekkersrijt ...
Wij halen het showmodel na de termijnecho bij Babypark Gouda als zij hem dan nog hebben. Ehv is voor ons wel erg ver voor een tweedehands wagen, haha. Maar bedankt voor de tip! 😊 Evt kunnen we dus ook andere grote Prenatals hier in de buurt proberen als BP Gouda hem niet meer heeft.

5 jaar geleden

Na de zomer hebben bijna alle 'baby' winkels.de wagens met super veel korting. Ik heb toen mijn wagen voor de helft van de prijs gehaald. En ga deze nu na 2 jaar weer gebruiken voor de 2e. Dan heb je goede kwaliteit voor een leuk prijsje. 😀

5 jaar geleden

Heeft er iemand ervaring met de Doona autostoel? Dit is ook een kinderwagen en lijkt me super praktisch dat je dan niet EN een maxi Cosi EN een wandelwagen nodig hebt!