13 Reacties
5 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit gehad. Je maakt je direct zorgen maar dat is nergens voor nodig. Ze vertelden mij dat er te weinig dna van de baby in het bloed zat waardoor ze nog niks konden vinden. Bij de tweede test kwam antistof m naar voren, niks om me zorgen te maken toen. Maar durf niet te zeggen of dit met de eerste test te maken had.
Kortom: niet gek laten maken maar gewoon weer de test doen en afwachten, hoe lastig dat ook is. 😚 komt goed!!
5 jaar geleden
Moet je die test dan ook 2 keer betalen? Want dat zou wel belachelijk zijn..
5 jaar geleden
Reactie op Mamamarleenxx
Moet je die test dan ook 2 keer betalen? Want dat zou wel belachelijk zijn. ...
De 2e test wordt gratis aangeboden.
5 jaar geleden
Reactie op HanIbo
K doe de nipt test niet...omdat het veel stress met zich mee brengt.....heb ...
Ik ook niet hoor :)
5 jaar geleden
Reactie op MaureenMark
De 2e test wordt gratis aangeboden.
Ooh gelukkig maar
5 jaar geleden
Reactie op Mamamarleenxx
Moet je die test dan ook 2 keer betalen? Want dat zou wel belachelijk zijn. ...
Er staat in de begeleidende brief dat er in dergelijke gevallen een gratis 2e of 3e test wordt aangeboden.
5 jaar geleden
Reactie op ela1
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit gehad. Je maakt je direct zorgen ma ...
Ik heb dus ook een goeie uitslag van NIPT. Maar inderdaad ook de antistof M. Ze zeggen inderdaad geen zorgen maken. Heb jij hier last van gehad verder in de zwangerschap. Je gaat toch twijfelen of het goed is of niet.
5 jaar geleden
Hey!
Mijne was de eerste keer ook niet te lezen. Ik moet zeggen dat ik bijna te laat was en ik echt 5 km heb gefietst in een zeer korte tijd om op tijd te zijn bij het ziekenhuis. Weet nirt zeker of dat er iets mee te maken had...
Ik werd na 2 volle weken gebeld op een zondag door de verloskundige met dat nieuws, echt klote. De 2e keer had ik de uitslag binnen 4 werkdagen trouwens. Met nevenbevindingen en alles was goed en een gezonde baby van 7 maanden. Probeer je niet te druk te maken!! ♡