13 Reacties

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit gehad. Je maakt je direct zorgen maar dat is nergens voor nodig. Ze vertelden mij dat er te weinig dna van de baby in het bloed zat waardoor ze nog niks konden vinden. Bij de tweede test kwam antistof m naar voren, niks om me zorgen te maken toen. Maar durf niet te zeggen of dit met de eerste test te maken had. Kortom: niet gek laten maken maar gewoon weer de test doen en afwachten, hoe lastig dat ook is. 😚 komt goed!!

5 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad bij ons tweede kindje. Is niets om je zorgen om te maken… onze tweede test was toen wel gewoon goed!

5 jaar geleden

Wij hebben dit bericht ook gehad 2 weken geleden. (Getest op week 11+4) Werd direct heel duidelijk bij gezegd dat dit vaak een technische oorzaak heeft, en dus niks om ons zorgen over te maken. We hebben opnieuw getest, en ik hoop uiterlijk dinsdag de uitslag te ontvangen.

5 jaar geleden

Moet je die test dan ook 2 keer betalen? Want dat zou wel belachelijk zijn..

5 jaar geleden

Reactie op Mamamarleenxx

Moet je die test dan ook 2 keer betalen? Want dat zou wel belachelijk zijn. ...
De 2e test wordt gratis aangeboden.

5 jaar geleden

K doe de nipt test niet...omdat het veel stress met zich mee brengt.....heb een vriendin die had de test gedaan en zeiden dat de baby afwijking heeft etc.....ze had heel de zwangerschap stress....en eindstand was de baby gezond en wel geboren gelukkig💗

5 jaar geleden

Reactie op HanIbo

K doe de nipt test niet...omdat het veel stress met zich mee brengt.....heb ...
Ik ook niet hoor :)

5 jaar geleden

Reactie op MaureenMark

De 2e test wordt gratis aangeboden.
Ooh gelukkig maar

5 jaar geleden

Reactie op Mamamarleenxx

Moet je die test dan ook 2 keer betalen? Want dat zou wel belachelijk zijn. ...
Er staat in de begeleidende brief dat er in dergelijke gevallen een gratis 2e of 3e test wordt aangeboden.

5 jaar geleden

Reactie op ela1

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit gehad. Je maakt je direct zorgen ma ...
Ik heb dus ook een goeie uitslag van NIPT. Maar inderdaad ook de antistof M. Ze zeggen inderdaad geen zorgen maken. Heb jij hier last van gehad verder in de zwangerschap. Je gaat toch twijfelen of het goed is of niet.

5 jaar geleden

Reactie op LvU

Ik heb dus ook een goeie uitslag van NIPT. Maar inderdaad ook de antistof M ...
Hee, nee verder geen klachten gehad of andere gekke dingen gelukkig. Wel een bloedtransfusie-kaartje voor in mijn portemonnee meegekregen. Deze keer is het niet uit de nipt test gekomen.

5 jaar geleden

Hey! Mijne was de eerste keer ook niet te lezen. Ik moet zeggen dat ik bijna te laat was en ik echt 5 km heb gefietst in een zeer korte tijd om op tijd te zijn bij het ziekenhuis. Weet nirt zeker of dat er iets mee te maken had... Ik werd na 2 volle weken gebeld op een zondag door de verloskundige met dat nieuws, echt klote. De 2e keer had ik de uitslag binnen 4 werkdagen trouwens. Met nevenbevindingen en alles was goed en een gezonde baby van 7 maanden. Probeer je niet te druk te maken!! ♡

4 jaar geleden

2e poging nipttest was NORMAAL, oef! Stress voor niks gehad.