37 Reacties

3 jaar geleden
Heel goed alleen nadeel dat er een hard deuntje speelt wanneer het apparaatje uit gaat. Handmatig door de timer of door een lege batterij.

3 jaar geleden
Wij hebben m ook sinds gister, wereld van verschil. Hij slaapt een stuk sneller in, alleen.

3 jaar geleden
Enorm tevreden van. Werkt goed en ook aangenaam voor de ouders om in slaap te vallen

3 jaar geleden
Fisher-Price Otter heb ik voor onze zoon van 4 weken. Diverse melodietjes, hartslag geluid, snurk geluid, white noise geluid. Volume regelbaar. Buikje wat op en neer kan gaan, klein lampje die oplicht en dimt in het buikje. Erg fijn ding! Hij schakeld zelf na +' 30 min uit. Dus ik druk hem aan, op de stand wat ik wil en leg hem aan het hoofdeinde van de co sleeper. En hij valt heerlijk in slaap🥰

3 jaar geleden
Reactie op KItty Goldewijk
Fisher-Price Otter heb ik voor onze zoon van 4 weken. Diverse melodietjes, ...
Ik heb die ook 🥰 nooit geweten dat er White noise in zat. Ik ga hem vanavond meteen proberen 😊

3 jaar geleden
Reactie op trotse-mama-martine
Ik heb die ook 🥰 nooit geweten dat er White noise in zat. Ik ga hem vanavo ...
Aan de achterkant achter het klittenband , heb je meerdere knoppen onder elkaar. Die knoppen, kun je achter elkaar indrukken. Aan / uit.. aan uit.. verspringt zo naar het volgende standje.

3 jaar geleden
Top ding, alleen als je hem aanzet is de volume zo hard 😅 dus ik zet hem in een andere kamer aan en dan meteen zachter 😅

3 jaar geleden
Wij hebben ooit een bleutooth speakertje gekocht waar ook een SD kaartje in kan. Ik heb van YouTube een video gedownload met baarmoeder geluiden en de audio ervan losgekoppeld. Deze heb ok op het sd kaartje gezet en het werkt perfect! Ik geloof dat ik iets van 15 euro kwijt was voor de speaker.
Er zijn meerdere wegen naar dromenland 😄😄

3 jaar geleden
Reactie op KItty Goldewijk
Aan de achterkant achter het klittenband , heb je meerdere knoppen onder el ...
Ik heb het gisteren gevonden. Ik was tijdens de zwangerschap niet verder gegaan dan de muziekknop 🙈
Gisteravond en vannacht na de voedingen aangedaan en mijn zoontje viel rustig uit zichzelf in slaap 🥳
Ik ben je echt eeuwig dankbaar 😊

3 jaar geleden
Reactie op trotse-mama-martine
Ik heb het gisteren gevonden. Ik was tijdens de zwangerschap niet verder ge ...
Mijn zoontje valt er ook heerlijk van in slaap 🥰 en dan met het lampje erbij aan die iets eerder dan de white noise uit gaat. Zo kan ik hem nog even in zacht ligt bewonderen hoe hij ligt te tukken😍. Als je nu op het buikje drukt, pakt hij automatisch de laatste instelling. 😁 schdelt je alweer elke keer klittenband open maken etc . Hier ook een blije mama en blije zoon van 4w