18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het slaapzakje van Fedde&Kees. Daaronder een korte mouwen rompertje.

4 jaar geleden

Wij hebben het slaapzakje van Fedde&Kees. Daaronder een korte mouwen ro ...
Is het slaapzakje niet heel dun?

4 jaar geleden

Bij ons een slaapzakje met daaronder een romper en soms leggen we er nog een extra dekentje overheen. Is niet de meest handig optie maar ons kind heeft het blijkbaar nodig :)

4 jaar geleden

Reactie op Marjondevos

Is het slaapzakje niet heel dun?
Redelijk ja, maar ons huis wordt niet kouder dan 21 graden. Als het kouder was geweest had ik er nog een dun dekentje overheen gedaan.

4 jaar geleden

Werkt het lakentje goed? Ik heb voor nu eerst alleen de slaapzak gekocht en het zwaaien met de armen is net zo wild 😅

4 jaar geleden

Reactie op jackie2402

Werkt het lakentje goed? Ik heb voor nu eerst alleen de slaapzak gekocht en ...
Bij ons werkt t echt heel goed! Ons zoontje is mega druk en beweegt enorm veel. Dankzij t lakentje slaapt hij 8 a 9 uurtjes door

4 jaar geleden

Bij ons werkt t echt heel goed! Ons zoontje is mega druk en beweegt enorm v ...
Ik heb hem vandaag ook besteld. Mijn mannetje is zo druk in bed... Ik hoop dat het helpt.

4 jaar geleden

Bij ons werkt t echt heel goed! Ons zoontje is mega druk en beweegt enorm v ...
Moest jouw zoon eraan wennen? Mijn dochter vindt het nog helemaal niks😅

4 jaar geleden

Moest jouw zoon eraan wennen? Mijn dochter vindt het nog helemaal niks😅
Nee, eigenlijk niet! Hij sliep hiervoor in de Puckababy piep. Vanaf dag 1 sliep hij heerlijk! We hebben wel 1x het lakentje iets te los vast gemaakt waardoor hij zich alsnog los kon wurmen, maar verder echt heel tevreden.

4 jaar geleden

Wij hebben het lakentje al echt vanaf het begin en dat werkt goed. Totdat ik nu net zie dat hij zich helemaal naar boven gewurmd heeft in zijn pucka slaapzak 🤣 Wij hebben het slaapzakje ook liggen alleen vond hij die echt helemaal niks. Wil het uiteindelijk wel gaan gebruiken.

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon slaapzakje en pyjama aan onder het lakentje. Zijn armen liggen niet onder de dekens die wurmt hij zo los. ( in ledikantje). Hij slaapt er heerlijk onder. Ligt veel relaxter dan onder normaal lakentje.

4 jaar geleden

Reactie op charry

Wij hebben gewoon slaapzakje en pyjama aan onder het lakentje. Zijn armen ...
Fijn om te horen, mijn lakentje komt vandaag. Hup in de was en dan direct op bed. Ik heb het meer aangeschaft omdat mijn zoontje het heel fijn vind als hij druk ervaart op zijn borst, maar wurmt idd ook overal zijn armen uit en het mooi ingestopte gewone lakentje moet er binnen een paar tellen ook aan geloven. Ik ben heel benieuwd! Hoopt dat hij wat rustiger in slaap komt zonder zijn armen te hoeven fixeren (want hij duimt)

4 jaar geleden

En dan is het lakentje binnen en mag het niet in de droger... Dus nu hangt het te drogen. Morgen maar proberen dus. Houden jullie je hier aan of gooi je het gewoon in de droger?

4 jaar geleden

Ik heb hem vandaag voor het eerst geprobeerd! Wat ik merk is dat ze de druk wel fijn vind.. maar haar armpjes wurmt ze er gewoon bovenuit 😅 die gaan dan gelijk naar dr gezicht waardoor ze niet gaat slapen. Hoe doen jullie dat?

4 jaar geleden

O ja, het gevolg was, dat ook wanneer ze wel vandaag sliep, ze met 35 minuten weer wakker was 😅 probeer de slaapjes zonder inbakeren te verlengen, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden

4 jaar geleden

Ik ben er mega tevreden over door het lakentje kan ons meisje zelfs een middag slaapje zonder de slaapzak !!! Bij ons is het koud boven 18 graden ongeveer .. slaapt bij ons met romper pyjama slaapzak en haar Wikkeldeken zonder wil ze niet slapen haha ..

4 jaar geleden

En dan is het lakentje binnen en mag het niet in de droger... Dus nu hangt ...
Ik doe het gewoon in de droger en gaat goed

4 jaar geleden

Wij gebruiken het lakentje al vanaf dag 1. Onze kleine man is zoveel rustiger dan onder een gewoon lakentje. Ligt in een slaapzakje met romper en pyjama. Slaapt heerlijk rustig 9-10 uurtjes per nacht.