9 Reacties

4 jaar geleden

Heb je water in haar flesje al geprobeerd ? Glas water en daarna een glas melk laxeert altijd bij grote mensen

4 jaar geleden

Hoer hetzelfde van alles geprobeerd nu hebben we voor onze kleine man zeep zetpillen gekocht. Dit werkt echt super goed. Zodra wij merken dat hij niet kan poepen geven wij een zetpil en dat is het binnen 10 minuten gelukt en hierdoor word de ontlasting ook dunner van.

4 jaar geleden

Reactie op BatyaGirl

Heb je water in haar flesje al geprobeerd ? Glas water en daarna een glas m ...
Gewoon water bedoel je ?dat drinkt ze niet probeer het wel maar laat ze zo uit der mond lopen

4 jaar geleden

Reactie op mama van Jada

Hoer hetzelfde van alles geprobeerd nu hebben we voor onze kleine man zeep ...
Heb je foto? En welke winkel/ linkje ? Wil dat dan proberen

4 jaar geleden

Heb je foto? En welke winkel/ linkje ? Wil dat dan proberen
https://www.viata.nl/aca-glycerine-zetpil-voor-babys-constipatie-zetpillen-10-stuks-nl Dit zijn de zeepzetpillen die wij hebben ! Heel veel succes

4 jaar geleden

Mijn zoontje had dat ook. Mega zielig! Wat hier hielp was ietsje water geven en massage. Als js zoekt uit YouTube vind je veel. Paar uur later direct ontlasting wat nog wel iets harder was, maar geen pijn deed. Wie weet werkt dat voor jou ook!

4 jaar geleden

Hoi, wij maken per dag 1 voeding met hepar water. Dit op advies van de vroedvrouw omwille van moeilijkere stoelgang. Dat helpt hier wel.

4 jaar geleden

Microlax en dan een halve van 2,5 ml. Dit raadde de huisarts mij aan. Of een druppel olijfolie door de flesvoeding. Dit raadde het cb aan. Beiden hielpen bij mijn baby

4 jaar geleden

Ga je bij de apotheek glycerine suppo halen ;) Eentje geven en 10 min tot 30 min later opluchting!