21 Reacties
4 jaar geleden
Inderdaad smetplekjes, onze dochter had ze in haar nekplooitjes. Wij gebruiken sudocreme om het uit te drogen, werkt perfect
4 jaar geleden
Inderdaad smetplekjes, onze dochter had ze in haar nekplooitjes. Wij gebrui ...
Houdt sudocreme het niet vochtig? Aangezien het een plooite is die niet kan ademen? En dik insmeren of goed uitsmeren? Hopelijk wordt het niet erger
4 jaar geleden
Houdt sudocreme het niet vochtig? Aangezien het een plooite is die niet kan ...
Nee, sudocreme droogt juist uit. Ik smeer het goed uit. Nog nooit wondjes van gezien
4 jaar geleden
Houdt sudocreme het niet vochtig? Aangezien het een plooite is die niet kan ...
Sudocreme droogt uit, bepanthen voedt, daktarin/miconazol is voor luieruitslag. Dus bij smetplekken sudocreme smeren, bij uitgedroogde huid bepanthenzalf en bij luiersuitslag miconazol. Dus ook als luierzalf is sudocreme niet echt 1e keus, het kan de gezonde huid juist droog maken.
4 jaar geleden
Ik werk zelf in de zorg, wanneer wij cliënten hebben met smetplekken dan verzorgen wij het met zoete olie en daarna kloppen wij er zinkzalf op. Zinkzalf zorg ervoor dat er een beschermlaagje op de huid komt en het heeft een indrogend effect. Ook zou je een stukje scheurlinnen of engelspluksel er tussen kunnen doen zodat er geen wrijving kan ontstaan.
4 jaar geleden
Reactie op Saskiaschutte
Ik werk zelf in de zorg, wanneer wij cliënten hebben met smetplekken dan ve ...
Ik werk ook in de zorg en dit werkt inderdaad top!
4 jaar geleden
Hier ook soms in de okseltjes, ik zou zelf geen sudocreme gebruiken omdat hier juist een paar voor de huid aggresieve stoffen in zitten.
Goed schoonmaken met water, droog deppen en een beetje pure kokosolie en het is met een dag weg en het ruikt ook niet meer gek.
Met de kokosolie kan je ook het hele lichaam/billen doen. En geen uitslag en gelijk lekker ingesmeerd🥳😁.