13 Reacties
3 jaar geleden
Een kennis van mij spande een laken voor het raam met punaises op elke hoek en waar er nog extra licht door kwam. Haar kinderen werden ook altijd wakker wanneer de zon op kwam en dit hielp bij haar heel goed.
Misschien kan je overdag proberen om je dochter te laten slapen met de gordijnen open? Dat doe ik overdag en in de ochtend worden ze hier wakker tussen 6 en 7.
3 jaar geleden
Je hebt zo鈥檔 gordijn die je kan vastmaken met zuignappen, voor tijdelijke oplossing vond ik die goed maar niet voor altijd.
Ik heb nu een 2e verduisterende gordijnen gekocht bij de Ikea, zijn super verduisterend. Die opgehangen en aan de kozijnen klittenband gemaakt, andere kant klittenband aan het gordijn dus nu kan ik m helemaal vastmaken aan de muur zodat er niet meer van die stralen binnenkomen. Ook aan de bovenkant wat stof gedaan en vastgemaakt met dubbelzijdig klitteband(gekocht op bol.com). Super donker nu. Onze kleine wordt niet meer om 5 maar om half 7/7 wakker馃憤馃憤 beetje gedoe maar alles voor de slaap haha

3 jaar geleden
Reactie op Hrmkl
Haha nou, dit geprobeerd.. nogsteeds vroeg wakker.. vandaag nog even prob ...
Oh oh 馃檲 Misschien toch (ineens) een vroeg vogeltje?
3 jaar geleden
Reactie op MamavanSiem
Oh oh 馃檲 Misschien toch (ineens) een vroeg vogeltje?
Hier was dat ook maar heb t een paaar dagen volgehouden en toen ging hij toch weer beter slapen. Wij dachten misschien zit t vroeg wakker ritme er nog ff in 馃槤
3 jaar geleden
Ik hoorde op de opvang de volgende tip: aluminiumfolie natmaken en op het raam duwen, blijkbaar blijft het plakken. Verduistert perfect!