54 Reacties

3 jaar geleden

Heey, mijn dochter heeft hier ook last van. (10 maand) is dit sprong 7? Wist ik helemaal niet whaha

3 jaar geleden

Reactie op mom to be chantal

Heey, mijn dochter heeft hier ook last van. (10 maand) is dit sprong 7? Wis ...
Ja hier ook bijna 10 maanden, volgens oei ik groei zit die nu in sprong 7 met een leuke donderswolk. Maar pfoe, nog geen enkele zo heftig gehad.

3 jaar geleden

Ja hou op. Absoluut de ergste! Dat slapen. Overdag een ramp en snachts ineend een fles. Pfff en niet willen drinken overdag. En vanaf 16 uur heeel veel schreeuwen tot bedtijd. Ben er bijna doof van. 😅 Ken dit niet van mijn zoontje maar misschien ben ik dat alweer vergeten. Haha. Hopelijk gaat dit een beetje snel voorbij.

3 jaar geleden

O jee, ja mijn dochter die slaapt snachts rampzalig. Heb het gevoel alsof ze elke 20 min wakker wordt en super moeilijk in slaapt valt. En ook veel huilen bij het slapen

3 jaar geleden

So mijn zoontje anders ook! Alleen maar huilen om alles, niet willen slapen. Als die dan al eindelijk slaapt zijn het korte slaapjes, ellende!

3 jaar geleden

Hier ook flink last van sprong 7. Snel jengelig, weinig slapen overdag. Snachts ook weer vaker wakker en onrustig. Daarbij ook nog de eerste 2 tanden die door komen. Eten gaat ook met de dag moeizamer.... pittig 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Annnee

Hier ook flink last van sprong 7. Snel jengelig, weinig slapen overdag. Sna ...
Hier inderdaad ook snel jengelig, korte slaapjes overdag en moeizaam en snachts afgelopen week ook onrustig. Vannacht ging weer goed dus hopelijk weer langzaam normaal

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, hier ook met moeite in slaap vallen avonds en als ze dan slaapt is ze ook 20 min later weer wakker en zo gaat het de hele avond door! En als ze rustig is en we leggen haar neer begint het feest weer van voor af aan😅

3 jaar geleden

Inderdaad HEFTIG. Overdag ook niet meer te doen, niks is goed. Alleen maar jammeren en huilen en slapen is max een half uur. De nachten gaan al 3 weken slecht, waardoor ze dus al 3 weken bij ons slaapt

3 jaar geleden

Het is een ramp hier met slaapjes overdag vooral

3 jaar geleden

Hoe doen jullie dit in de avonden? Onze dochter gaat gewoon slapen, maar wordt na een half uur schreeuwend wakker. Helemaal overstuur, je krijgt haar alleen stil op de arm. Maar zodra ze het bed weer ziet is het weer paniek en gillen. Bij ons in bed in slaap laten vallen en terug leggen werkt ook niet, ze wordt meteen weer wakker. Wij zijn radeloos, geen idee meer wat we moeten doen. En een avondje voor onszelf na een dag achter haar aanrennen zijn we ook wel weer aan toe 😫 dus please, iemand tips??? Het duurt nu al ruim 3 weken

3 jaar geleden

Hoe doen jullie dit in de avonden? Onze dochter gaat gewoon slapen, maar wo ...
Oh verschrikkelijk, ik snap dat je na die dagen extra behoefte heb aan een avond voor jezelf. Wij hebben dit 2 avonden/nachten gehad en hebben hem toen gewoon tussen ons in gelegd en toen sliep die meteen.. Heb je toevallig al eens een gedragen t shirt van jou of je partner in het bedje gelegd? Misschien werkt dat nog.. verder heb ik helaas geen tips. Heel veel succes wel, ik wil zeggen alles is fase maar kan dat woord zelf niet echt meer horen.. hahah

3 jaar geleden

'blij' te lezen dat ik niet de enige ben! Onze zoon slaapt nu zo'n 3 weken slecht snachts, soms al om 1 uur de fles en dan vanaf 5 uur wakker voor de dag.. dit gooit zn hele overdag ritme ook weer om. Verder veel boze buien (maar bij opa en oma natuurlijk niet) 🤣 ik kijk uit naar betere tijden

3 jaar geleden

Reactie op Decemberbebe

Oh verschrikkelijk, ik snap dat je na die dagen extra behoefte heb aan een ...
Dat ga ik vanavond proberen, dankjewel! Haha echt hè, iedere keer weer een nieuwe fase 😂

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, Jantje lacht Jantje huilt 🙈 snachts ook weer jengelig en overdag is niks goed (voor Max een kwartier). Hebben dit vaker gehad met sprongetjes. Ook 2 dagen verhoging/koorts gehad, maar verder niet ziek. Dus waar het dan aan ligt 🤷‍♀️we moeten er maar doorheen 🙈

3 jaar geleden

Hebben jullie kindjes ook een soort woedeaanvallen? Ik vermoed dat mijn dochtertje heel boos wordt omdat ze eigenlijk heel moe is, maar natuurlijk niet wil slapen overdag 😅 Dan is het echt brullen vanuit haar tenen, met haar armpjes maaien en zichzelf steeds naar achteren gooien. Haar troosten helpt dan echt niet, dan wordt ze alleen maar bozer. Ik weet dan ook niet zo goed wat ik moet. Ik herken mijn eigen baby dan niet terug. Mijn zoontje heeft dit nooit zo hevig gehad. Misschien ook een verschil tussen jongetjes en meisjes?

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Hebben jullie kindjes ook een soort woedeaanvallen? Ik vermoed dat mijn doc ...
Yes, precies zoals je het omschrijft met het naar achter gooien heeft mijn dochter ook!

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Herkenbaar ja! Vooral het naar achter gooien en zwaaien met z'n armen. Bij het aankleden of verschonen is het helemaal feest.

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Mijn zoontje heeft ook een soort van woedeaanvallen. Huilen, krijsen en gooien met dingen. Op het moment echt drama. Volgens de opvang is hij super leuk overdag en op het moment dat hij thuis is, is het mis. Huilen huilen en huilen☹️ hij gaat vaak binnen een uur dat we thuis zijn naar bed maar wat een drama. Hoop dat dit gauw over is.

3 jaar geleden

Jup!!! Hier morgen 10 maanden en niks is goed. Ook nog verkouden.. plus we zijn op vakantie.. steeds vermaakt willen worden maar ze is snel flauw van alles. Ook als ik weg loop is het huilen geblazen