11 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook zo , ik eet ook fruit enz ma snoep ook wel

4 jaar geleden

Hier ook, moet toch ook lekker variërend zijn hihi!

4 jaar geleden

Ik ook hoor

4 jaar geleden

Ik heb op dit moment weinig eetlust (voelt alsof ik geen ruimte heb voor eten) en ik moet mezelf echt dwingen om te eten… dus wat ik eet is vrij gezond, maar af en toe een lekkere snack, vooral zoete dingen. 😄

4 jaar geleden

Het is bij mij een beetje verschillend. Ene dag heb ik meer zin om te snaaien dan de andere dag. 😂 ik eet wel me fruit, groente en me zuivel etc elke dag.

4 jaar geleden

Ik merk dat ik weer wat meer snaaimomenten heb sinds de zomervakantie voorbij is, ik snaai als ik moe ben... Maar voor mn gevoel niet meer dan voor de zwangerschap, gelukkig. Dus ja ik heb ook wel eens een dag dat ik door rare eetlust als avondeten een dubbele boterham en kitkat chunky eet...😳 Glucosetest was ook gewoon goed, dus zo lang ik varieer en ook echt wel vitaminen etc binnen krijg.....🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hier ook hoor! Ik eet over het algemeen gezond veel groente en fruit, maar McDonald’s of een pizza gaat er ook goed in☺️ Ik probeer het in balans te houden en dat gaat de ene dag beter dan de andere dag😬

4 jaar geleden

Reactie op eskradek

Hier ook hoor! Ik eet over het algemeen gezond veel groente en fruit, maar ...
Precies dit inderdaad!

4 jaar geleden

Chocolade is goed! 😉

4 jaar geleden

Go for it

4 jaar geleden

Ik eet overwegend veganistisch dus dat is over het algemeen ook veel groenten, en probeer ook iedere dag fruit te eten. Maar merk ook wel dat ik vooral de eerste weken van de zwangerschap meer junkfood cravings had, en vooral verlangde naar friet, vega bitterballen en vega burgers. Ik eet nu inmiddels wel wat gezonder, maar had eerlijk gezegd over het algemeen wel verwacht dat ik wat gezonder zou eten dan ik daadwerkelijk doe. 😅