11 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb op dit moment weinig eetlust (voelt alsof ik geen ruimte heb voor eten) en ik moet mezelf echt dwingen om te eten… dus wat ik eet is vrij gezond, maar af en toe een lekkere snack, vooral zoete dingen. 😄
4 jaar geleden
Ik merk dat ik weer wat meer snaaimomenten heb sinds de zomervakantie voorbij is, ik snaai als ik moe ben... Maar voor mn gevoel niet meer dan voor de zwangerschap, gelukkig. Dus ja ik heb ook wel eens een dag dat ik door rare eetlust als avondeten een dubbele boterham en kitkat chunky eet...😳 Glucosetest was ook gewoon goed, dus zo lang ik varieer en ook echt wel vitaminen etc binnen krijg.....🤷🏻♀️
4 jaar geleden
Ik eet overwegend veganistisch dus dat is over het algemeen ook veel groenten, en probeer ook iedere dag fruit te eten. Maar merk ook wel dat ik vooral de eerste weken van de zwangerschap meer junkfood cravings had, en vooral verlangde naar friet, vega bitterballen en vega burgers. Ik eet nu inmiddels wel wat gezonder, maar had eerlijk gezegd over het algemeen wel verwacht dat ik wat gezonder zou eten dan ik daadwerkelijk doe. 😅