59 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb er eerder nog nooit van gehoord. Maar wil je wel ontzettend veel sterkte wensen. Het is moeilijk zoiets te verwerken
VRIEND
4 jaar geleden
Ik kan je helaas niet helpen. Ik wil jullie wel heel veel sterkte en kracht toe wensen ✨❤️
4 jaar geleden
Reactie op Gezinvanvier078
Ik kan je helaas niet helpen. Ik wil jullie wel heel veel sterkte en kracht ...
Dankjewel ♥️
4 jaar geleden
Reactie op trotsemamatobe
Ik heb er eerder nog nooit van gehoord. Maar wil je wel ontzettend veel ste ...
Het is inderdaad niet iets wat heel bekend is helaas. Wij zelf konden het ook niet en er zijn weinig mensen te vinden die hetzelfde meemaken vandaar dat ik hoop iemand te vinden. Dankjewel ♥️
4 jaar geleden
Reactie op Anne 86 L
Och jeej… ik hoop dat er iemand hier of op Facebook of waar dan ook is die ...
Dankjewel ik hoop het ook ♥️
4 jaar geleden
Reactie op mom.of.one
Het is inderdaad niet iets wat heel bekend is helaas. Wij zelf konden het o ...
Ik hoop oprecht dat je iemand vind die je er meer over kan vertellen. ❤️en nogmaals ontzettend veel sterkte
4 jaar geleden
Hee wat een vreselijk nieuws. Is er niet een besloten groep op facebook of zo iets?
Ook onze 20 weken echo was niet goed wij wachten ook op uitslagen van een vruchtwaterpunctie veel onzekerheid vreselijke tijd.
Heel veel sterkte in ieder geval 😘
4 jaar geleden
Jeetje meid, wat een verschrikkelijke berichten en wat een moeilijke keuze😢.
Misschien kan je je bericht nog een keer plaatsen in de groep "vlindertuin" hier op het forum. Ik denk dat het je in het algemeen helpt om mensen te spreken die een keuze hebben moeten maken tot vroeggeboorte en dat de aandoeningen minder relevant zijn?
Tijdens het gesprek met de arts zou ik vooral ook vragen naar de slagingskansen van al die operaties bij zo een klein kindje. Het klinkt heel hard, maar ik vraag me ook een beetje af of het niet moeilijker gaat worden als je een kindje eenmaal gekregen hebt en het dan fout gaat en als de werking van de placenta/navelstreng niet helemaal goed is, weet je dan ook zeker dat dit de enige problemen blijven.
Het is voor mij vooral heel makkelijk praten hoor. Mijn voornamelijk advies is; plaats je berichtje nog een keer in de vlindertuin-groep. Daar zitten meiden die zijn bevallen n.a.v. een slechte 20-weken echo.
4 jaar geleden
Hee wat een vreselijk nieuws. Is er niet een besloten groep op facebook of ...
Wat erg om te horen! Hebben ze wel al iets gezegd wat er aan de hand is? Heel veel sterkte ♥️
4 jaar geleden
Reactie op Clair1988
Jeetje meid, wat een verschrikkelijke berichten en wat een moeilijke keuze� ...
Dat is ook een optie om daar eens het bericht in te plaatsen. Morgen hebben we gesprek weer met de arts en ik ga vragen of hun zo duidelijk mogelijk willen zijn in alles. Tot nu toe in elk gesprek blijven ze heel neutraal wat ik begrijp dat moeten ze maar voor ons maakt het het er niet makkelijker op. Dankjewel voor je bericht ♥️
4 jaar geleden
Reactie op JAD
Wat een verschrikkelijk nieuws, wij wensen jullie heel veel kracht toe en b ...
Dankjewel ♥️
4 jaar geleden
Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, al deze informatie en het nemen van deze verschrikkelijke beslissing... 😔 Ik denk dat ik wel weet wat wij zouden doen, maar wij zitten niet in die situatie, dus echt een nuttig advies zal het niet voor je zijn.
Blijf bij jezelf en inderdaad, overweeg vooral wat voor leven hij zal leiden en of dat eerlijk is tegenover hem en of jullie dat zelf ook wel fysiek en mentaal aankunnen.
Hopelijk vinden jullie op bijvoorbeeld facebook of andere soort fora threads over deze aandoening en evt. veel steun en advies in de Vlindertuin.
Nogmaals heel veel sterkte. ❤