6 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een onstoken navelpiercing gehad voordat ik zwanger raakte. Heb hem toen eruit gehaald en dicht laten groeien. Ging vrij snel. Na 3 maanden mocht ik hem toen opnieuw laten schieten. Toen ik zwanger ben heb ik hem er gelijk uitgehaald, wilde niet nogmaals een ontsteking 🙈
4 jaar geleden
Ik heb ook een zwangerschapspiercing ingehad en die begon bij mij ook te irriteren en ontsteken, meteen eruit gehaald en de normale weer ingedaan en na weekje was er niks meer aan de hand en heb mijn gewone nu nog in 33+2 zwanger nu
4 jaar geleden
Kan je 'm er niet uit halen en behandelen met alcohol, of mag dat niet? Hier heb ik 'm er een weekje geleden uit gehaald, ook omdat die in de weg zat (wrijving tegen bureau tijdens het werk enzo). Vanochtend weer even erin, maar zag het hele staafje. Ben bang dat ie er heel lelijk uit gaat groeien als ik m erin laat, dus nu besloten om.af en toe de piercing er doorheen te steken zodat ie niet dicht groeit, maar niet te laten zitten.
4 jaar geleden
Ik had eerst ook een zwangerschapsnavelpiercing. Dit ging tot 26 weken goed. Toen raakte hij ontstoken. Heb m er toen uitgehaald en prik m nu om de 2 dagen door. Dit doe ik onder de douche, dan is de huid ook iets soepeler.
4 jaar geleden
Bij mij begon zwangerschapspiercing ook te irriteren. Heb hem eruit gehaald en tijdelijk mijn oude (met langer staafje) in gehad. Wassen met unicura zeep elke dag onder de douche helpt vaak tegen ontsteking. Volgens mij moet je dan de paarse variant hebben.
Nadat bij mij de irritatie over was eruit gehaald, na de zwangerschap gaat die er weer in. Steek hem af en toe nog door.
4 jaar geleden
Reactie op Leonie2108
Bij mij begon zwangerschapspiercing ook te irriteren. Heb hem eruit gehaald ...
Deze is dat, word vaak ook aangeraden bij piercings shops.