18 Reacties

4 jaar geleden

Hier al wel een beetje. Toen ze geboren werd waren haar ogen echt grijs. Nu heeft ze bij haar pupil een beetje bruin en de buitenrand is donkerblauw.

4 jaar geleden

Hier nog niet! Mijn vriend en ik hebben beide bruine ogen. Ons zoontje grijs, niet heel licht grijs. Bij het consultatiebureau zeiden ze dat er weinig pigment achter zijn ogen zit, dus dat de kans groot is dat ze zo blijven of in ieder geval licht. Bijna iedereen in de familie van mijn vriend heeft grijze of lichte ogen, dus het zou kunnen. Zelf ben ik helemaal Surinaams. Ben benieuwd!! Zou wel mooi zijn een tintje en grijze ogen😍. Hij is nu 2 maanden en een week. Hoe oud is die van jou?

4 jaar geleden

Reactie op Jaz1990

Hier nog niet! Mijn vriend en ik hebben beide bruine ogen. Ons zoontje grij ...
Die van mij is 12 weken! Ze heeft donkerblauwe ogen. Mijn vriend grijsblauw en ik bruin. Allebei mijn ouders ook bruin en zijn vader ook bruin. Maar ik zie nog niet echt een bruin spoortje haha.

4 jaar geleden

Hier zijn ze blauw vanbuiten met vanbinnen een beetje bruin. Dit is nog steeds het geval. Ik hoop zo dat het zo blijft 🙏. Mijn man is een zuiders type en ik heb ook bruine ogen/bruine haren. Andere 3 kids hebben ook bruine ogen/haren, al sinds de geboorte. Aan mijn familie kant zijn wel blonde mensen met helder blauwe ogen, dus het kan wel.

4 jaar geleden

Heey! Mijne is nu morgen 12 weken en zijn oogkleur weet ik ook nog niet. Bij de geboorte had hij echt donkerblauwe ogen. Nu ligt het eraan hoe het licht erin valt, de ene keer zie ik echt bruin en een andere keer weer niet.. ik blijf erbij: er zit teveel pigment in om blauw te worden. Vriend heeft bruine ogen (hij is Italiaans, dus mediteraans) en ik weet het bij mezelf niet 😂 veranderd echt tussen groen blauw en grijs, maar zeker niet zo donker als onze zoon ze nu heeft, vandaar dat ik m'n geld op bruin heb gezet 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Abigail909

Hier al wel een beetje. Toen ze geboren werd waren haar ogen echt grijs. Nu ...
Zoals bij mijn foto in deze reactie?

4 jaar geleden

och ja mijn dochtertje heeft al heel duidelijk onze donkere bruine ogen. in ons geval was t al bezt vlot na de geboorte zichtbaar. bij mn oudste dochtertje (1,5jr) was t ook al heel snel te zien.

4 jaar geleden

Reactie op Biekevdv

Hier zijn ze blauw vanbuiten met vanbinnen een beetje bruin. Dit is nog ste ...
Mijn dochters ogen zien er ook zo uit! 🥰

4 jaar geleden

Geboren met blauwe ogen en nog niet veranderd. Ik heb ook blauwe en vriend heeft groen en wa bruin.

4 jaar geleden

Oh verandert dit dan? Wat moet ik verwachten? Ik heb blauwgrijze ogen en mijn vriend blauwgroen

4 jaar geleden

Mijn baby 14 weken en nog knalblauwe ogen. Wij allebei bruin maar opa oma’s zitten blauwe ogen tussen

4 jaar geleden

Oh verandert dit dan? Wat moet ik verwachten? Ik heb blauwgrijze ogen en mi ...
Kan tot ongeveer 1 jaar nog veranderen

4 jaar geleden

Reactie op Buurvrouw

Kan tot ongeveer 1 jaar nog veranderen
De oogkleur van kinderen kan zelfs nog tot 6 jaar veranderen.

4 jaar geleden

Oh verandert dit dan? Wat moet ik verwachten? Ik heb blauwgrijze ogen en mi ...
Kan alle kanten opgaan gezien jullie oogkleur, de kans dat het bruin wordt is alleen heel erg klein.

4 jaar geleden

Ben ook heel benieuwd! Hoop stiekem dat zijn ogen nog lichter gaan worden zoals de mijne maar zn vader heeft bruine ogen 😂 Hij heeft wel wat van mijn ogen weg maar dan de donkere variant Zo benieuwd hoe dit uiteindelijk word. Maar kan indd nog best een tijd evranderen. Ik was geboren met knal blauwe ogen en op me 5e veranderde het naar deze kleur

4 jaar geleden

Aaron zijn ogen zijn nog net zo helder van kleur... is sinds de geboorte niet verandert, dus ga er vanuit dat ze mooi blauw blijven🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Aaron

Aaron zijn ogen zijn nog net zo helder van kleur... is sinds de geboorte ni ...
Kan tot 1 jaar veranderen, is dus helaas nu nog niets van te zeggen

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft donkerblauwe ogen. Mijn vriend lichte en ik donkerbruine. Ik heb echt als enige in mijn hele familie bruine ogen! Beide kanten, ooms, tantes, neven, nichten, opa's, oma's, mijn ouders, zelfs mijn overgroot opa's en oma's hadden geen bruine ogen🙈 (maar ben echt niet van de melkboer hoor!😁). Dus ik hoop dat mijn zoontje mijn bruine ogen krijgt🥰