8 Reacties

4 jaar geleden

Seks is gezond in welke staat je ook bent. Had ergens gelezen dat orgasmes krijgen goed is voor de baby.

4 jaar geleden

Geen rare vraag hoor! het mag gewoon, juist lekker blijven doen 馃槃馃槃馃槃

4 jaar geleden

Mij is uitgelegd dat een orgasme voor de baby als een soort warme knuffel van je baarmoeder voelt, omdat die dat moment samentrekt. Ik denk dat het geen aad kan, ik weet niet of het aan je eind van je zwangerschap ervoor kan zorgen dat de bevalling op gang komt.. Ook wel eens gehoord馃槄 zou zolang t kan gewoon genieten 馃槣馃挭馃徏

4 jaar geleden

Mocht je je twijfels willen weglezen dit is het artikel wat ik een tijdje geleden heb gevonden. https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/seks-tijdens-zwangerschap/

4 jaar geleden

Het kan zorgen voor wee毛n en ontsluiting dus als je arts het af raad dan niet. Ik heb bijvoorbeeld verkorte baarmoederhals en al.eerdere vroeg geboorte gehad bij ons wordt het echt afgeraden te doen. Het kan wel iets in gang zetten. Maar hoeft niet altijd zo te zijn.

4 jaar geleden

Vraag gewoon aan je verloskundige. Zij kent jouw specifieke situatie en kan je verantwoord advies geven. Het is echt niks om je voor te schamen.

4 jaar geleden

Ik heb al een tijdje geen seks meer of een orgasme het zorgt voor een vreselijke harde buik die even aan houdt 馃槵 ook.voel ik me.alles behalve aantrekkelijk en kan en mag hij niet aan me lijf zitten .. geen idee wat het is ben echt mega gevoelig.. als die me zij aanraakt kietelt het enorm .. Ben blij als.ik me lichaam weer terug heb en de.kleine meid geboren is .. dezd laatste loodjes wegen enorm zwaar :(

4 jaar geleden

Kan geen kwaad hoor! Kan op het einde de bevalling een zetje geven heb ik gehoord bij de bevalcursus, maar als de baby er nog niet klaar voor is komt die niet. Nu nog maar even van genieten, straks kun je sowieso even niks doen 馃槅