7 Reacties
3 jaar geleden
Hier gaat de buikgriep goed rond.. mn zoontje had t ook opeens snachts overgeven en sochtends ook nog een keer. Daarna gestopt, maar daarna gingen we door met diarree. Hij had ook geen koorts en was voor de rest gewoon redelijk vrolijk. We zijn er nu bijna van af 鈽猴笍
3 jaar geleden
Hier hetzelfde inderdaad!
1 dag veel overgeven, en 2 dagen erna begon de diarree. Hij leek er zelf vrij weinig last van te hebben en het ging vrij snel weer de goede kant op!馃檪
3 jaar geleden
Alsof ik mijn eigen tekst lees! Hier vanmorgen opeens 2 keer flink overgeven, maar verder nergens last van.
3 jaar geleden
Toch weer flinke diarree hier, blijft maar gaan.. ik bied veel ORS aan om uitdroging te voorkomen.. hij is gelukkig nog wel vrolijk en actief.
3 jaar geleden
Hier vorige week ook .. Dinsdag 4x gespuugd met een boog, maar nergens last van gehad. Donderdag 3x diarree maar ook nergens last van. Vanochtend van de kdv moeten halen met 39,5 graden koorts en helaas goed ziek er van. Denk toch de buikgriep? Hoop dat het bij jullie niet zo ver komt!
3 jaar geleden
Reactie op yuszaco
Hier vorige week ook .. Dinsdag 4x gespuugd met een boog, maar nergens last ...
Precies een week geleden was hij al flink ziek vanwege een doorkomende tand. Diarree, 3 dagen 39.9 koorts en heel moe. Nu blijft het tot nu toe bij 3x flink spugen maar wel wat vermoeider dan normaal.
Veel beterschap voor jullie lieverd!!