6 Reacties

4 jaar geleden

Bij ons werd gezegd bij elke wisseling in voeding je kindje 2 weken moet wennen en dat in die weken echt meer krampjes kunnen zijn. Dus kan goed zijn dat je kindje toch last heeft ondanks dat de samenstelling nagenoeg hetzelfde is. Succes.

4 jaar geleden

Wij zijn ook overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat, bij ons werd door het consultatie bureau om de voeding te mengen eerst meer nutrilon en dan stap voor stap naar meer kruidvat voeding.. Bijvoorbeeld eerst 4 scheppen nutrilon dan een tijdje 3 scheppen nutrilon 1 kruidvat enzo verder

4 jaar geleden

Reactie op ellem91

Wij zijn ook overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat, bij ons werd door het ...
Goh, dat was echt wel een goed idee geweest idd. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht 😔. Als ze dat bij het CB adviseren dan zal het idd niet gek zijn dat de harde overgang krampjes veroorzaakt. Hopelijk gaat dat snel weer over… Jullie kleine heeft nu geen krampjes gekregen ?

4 jaar geleden

Wij heben de voeding eerst gemengd. 2 scheppen nutrilon, 1 kruidvat en dat langzaam afgebouwd tot de nutrilon gewoon op was. Sowieso duurt het wel 2 weken voordat darmpjes volledig gewend zijn aan nieuwe voeding.

4 jaar geleden

Komt denk ik echt door de overstap, dit hadden wij ook, na 2 weken ging het beter!

4 jaar geleden

Reactie op Herfstblaadje444

Goh, dat was echt wel een goed idee geweest idd. Stom dat ik daar niet aan ...
Nee beide niet bij mijn oudste werd dat zo geadviseerd hebben we bij de jongste ook gedaan