15 Reacties
4 jaar geleden
Gewoon proberen, als het niet werkt dan kan je ze bewaren voor wanneer hij wel binnen die kilo’s zit.
4 jaar geleden
Ja hoor, hebben wij wel gedaan. En anders kan je nog van dezelfde maat pampers baby dry proberen. Die gebruiken wij in de nacht
4 jaar geleden
Mijn zoontje redt het nooit binnen die exacte kilo’s die ze aangeven.. Ze zeggen ook dat jongetjes meer plassen dan meisjes(?) Ik weet niet of dat zo is, maar ik stap altijd iets vroeger over naar de volgende maat.
Ik gebruik ook alleen pampers.
4 jaar geleden
Mijn zoontje redt het nooit binnen die exacte kilo’s die ze aangeven.. Ze z ...
Wij hebben een meisje, maar redden het ook niet met die kilo's die erop staan. Wij stappen idd ook altijd iets eerder over naar de volgende maat.
Wij gebruiken premium protection
4 jaar geleden
Hier ook ‘s nachts maat 3 aangedaan vanaf ongeveer 5.5 kilo, werkte top! Nu overdag de maat 2 luiers op aan het maken en gaan dan helemaal over, nu 6.2 kilo denk ik
4 jaar geleden
Hier vanaf 6 a 6.5 kilo maar eventueel kan je de randjes n beetje omslaan als hij erg groot is.
4 jaar geleden
Ik heb vast 4 grote pakken besteld, als ze nu nog niet passen, dan kan ik ze over een maand alsnog gebruiken.
4 jaar geleden
Ja hoor, hebben wij wel gedaan. En anders kan je nog van dezelfde maat pamp ...
Wel maatje 3, maar naast premium protection ook een pak baby dry gekocht. Eens uitproberen...
4 jaar geleden
Reactie op LBJ__
Wij gebruiken ookal vanaf 5,4 kilo maat 3. Mijn zoontje is niet zo heel gro ...
David is lang en dun, dus dat gaat bij ons niet echt op. Ik was juist bang dat maat 3 van zijn billen zouden glijden.
Nu aantal dagen in gebruik en hij slaapt 's nachts weer een stuk langer achter elkaar door.