10 Reacties

3 maanden geleden

Niet zozeer een tip, maar kruidvat heeft de luiers vernieuwd. En ik lees heel veel meer van dit soort ervaringen. Dus ik denk dat het aan de nieuwe luier ligt en de enige oplossing is op een ander merk overgaan.

3 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Niet zozeer een tip, maar kruidvat heeft de luiers vernieuwd. En ik lees he ...
Wij hebben zeggen ze de “oude” variant van de Kruidvat luiers. De jumbo packs zijn blijkbaar niet vernieuwd maar wel de kleinere verpakkingen, die hebben ook een andere afbeelding op de luiers.

3 maanden geleden

Met de nieuwe variant lekt mijn dochter in de nacht( kleuter die voor de nacht nog een luier draagt) en mijn zoon van 2,5 ook nacht en overdag.. ik heb nu weer de oude variant en dat gaat gewoon goed. Ik was ook al verder aan het kijken voor andere luiers🥹

3 maanden geleden

Is de luier ook echt vol? Of houdt hij zijn plas op en plast dus opeens zoveel dat de luier het niet in 1x aan kan? Dat heb ik nl soms met mijn zoontje.

3 maanden geleden

Reactie op Tess1984

Is de luier ook echt vol? Of houdt hij zijn plas op en plast dus opeens zov ...
Ik denk het laatste.. maar dat heeft hij eerder nooit gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Tess1984

Is de luier ook echt vol? Of houdt hij zijn plas op en plast dus opeens zov ...
Wat doet u hier dan aan?

3 maanden geleden

Reactie op Her

Wat doet u hier dan aan?
Nog niet perse een goede oplossing gevonden. Ik zet hem iig vaak op de pot om daar te plassen. En hoop dat hij snel zindelijk is haha. Maar zo weet je dat t niet aan de nieuwe luiers ligt.

2 maanden geleden

Dit ervaar ik ook met de nieuwe variant van de Kruidvat luiers die oude waren zo fijn snap echt niet dat ze dit veranderd hebben

2 maanden geleden

Jaa ze hebben weer * nieuwe * luiers.. merk het ook bij mn zoontje dus worden weer picnic luiers

2 maanden geleden

Rascal and Friend werken hier super!