4 Reacties

één jaar geleden

Wij blijven altijd bij onze kindjes van bijna 2, 3,5 en 5 liggen tot ze slapen. Ze hebben ons nodig om te ontprikkelen en lekker te gaan slapen

één jaar geleden

Wij hebben dit twee maanden gehad. Nu sinds ongeveer twee weken opeens weer voorbij…

één jaar geleden

Ja! Opeens! Ons kindje van bijna 2,jongen, ging altijd gewoon slapen zonder gehuil of wat dan ook en sinds een week opeens nu krijsen als we weggaan. Dus ga ik ernaast zitten 10 min en ga dan weg en fluister ik dat ik ook naar bed ga. Soms werkt dat en soms moet ik er weer gaan zitten en beginnen we opnieuw 🙈

één jaar geleden

Hier ook jongentje 2jaar geworden gisteren. Ging altijd prima naar bed zonder gehuil niets aan de hand duidelijk bedtijdritueel etc Maar ineens is het huilen als we de kamer it gaan ik moet echt bij blijven tot hij slaapt en dit is nu een week. Gisteren wist hij zelf ‘s nachts een feestje er van te maken schreeuwen om auto’s enz en werd boos op mij omdat het niet mocht heb maar een matras naast zn bed gelegd zodat hij wist dat ik bij hem was. Hopelijk gaat het snel voorbij 😥