16 Reacties

één jaar geleden

Geen antwoord op jouw vraag, maar wij slaan peuterbed over en gaan gelijk naar een groot bed. Heb ik zelf vroeger ook zo gehad.

één jaar geleden

Reactie op mmmiriammm

Geen antwoord op jouw vraag, maar wij slaan peuterbed over en gaan gelijk n ...
Vanaf wanneer gaan jullie over naar een groot bed ? Want het lijkt soms alsof de ledikant te small is af en toe voor mijn dochtertje door het draaien.

één jaar geleden

Reactie op Nour_2021

Vanaf wanneer gaan jullie over naar een groot bed ? Want het lijkt soms als ...
Hij wordt over twee weken 2 jaar, maar ik denk dat het nog wel een paar maanden duurt voor we over gaan. Hij draait niet overdreven veel en past nog prima in zijn ledikant.

één jaar geleden

Reactie op mmmiriammm

Hij wordt over twee weken 2 jaar, maar ik denk dat het nog wel een paar maa ...
Oh oke, mijn dochter word over 3weken 2 vandaar vind het zelf nog zo vroeg, zometeen valt ze eruit door het draaien ben ik bang.

één jaar geleden

Misschien niet wat je vraagt maar ik heb dit gekocht om me dochter te laten wennen aan een open bed ze kan er zelf in en uit wat ze gelukkig alleen doet wanneer ik er bij ben maar vind ze persoonlijk nog zo klein voor een 1 persoons bed

één jaar geleden

Reactie op Nour_2021

Oh oke, mijn dochter word over 3weken 2 vandaar vind het zelf nog zo vroeg, ...
Er wordt vaak geadviseerd om in het begin op de grond naast het bed ook iets zachts te leggen. Een deken of kussens of zo. En er zijn tijdelijke hekjes beschikbaar, zoals mama van j m schreef

één jaar geleden

Reactie op mmmiriammm

Er wordt vaak geadviseerd om in het begin op de grond naast het bed ook iet ...
Oh oke, dat wist ik niet en zag haar berichtje indderdaad ookal. Dankje wel 🤗

één jaar geleden

Wij hebben ons bed (90x200) bij eurobedden.nl vandaan. Het open stuk hebben wij tegen de muur gezet zodat hij momenteel nog een soort hekje heeft en onder het bedje zit een bedlade (extra bedje/logeerbedje) die wij straks kunnen uitschuiven als hij zonder hekje gaat leren slapen

één jaar geleden

Reactie op Joyce&Bas

Wij hebben ons bed (90x200) bij eurobedden.nl vandaan. Het open stuk hebben ...
Dit is het bedje op de site.

één jaar geleden

Ik heb een artikel gelezen dat te vroeg overgaan, kan zorgen voor slaapproblemen. Zo lang ze 20 cm ruimte hebben in ledikant is het nog niet te klein en als ze er niet uit klimmen. Die van ons blijft zo lang mogelijk in ledikant.

één jaar geleden

Reactie op Joyce&Bas

Wij hebben ons bed (90x200) bij eurobedden.nl vandaan. Het open stuk hebben ...
Ben tevreden van het bedje? (stevigheid, makkelijk in elkaar te zetten)…. We zoeken ook eentje met lade maar prijzen liggen zo hoog?

één jaar geleden

Ben tevreden van het bedje? (stevigheid, makkelijk in elkaar te zetten)…. W ...
Sorry, jaa wij zijn heel erg tevreden over het bedje! Je moet hem wel zelf in elkaar zetten maar ook de handleiding was heel duidelijk waardoor hij snel in elkaar stond

één jaar geleden

Ons bedje komt van Petit Puk, maar wat je al zegt... niet bepaald gratis. Onze zoontje gaat over omdat er een baby bij komt in april en een nieuw ledikantje vind ik echt onzin met 2 jaar en 4 maanden. Hij heeft nu zo een meegroeiledikant en die staat al helemaal open, maar nog wel op de grond. Hij is er eigenlijk nooit uitgerold.

één jaar geleden

Mijnbedhuisje.nl

één jaar geleden

Reactie op Joyce&Bas

Sorry, jaa wij zijn heel erg tevreden over het bedje! Je moet hem wel zelf ...
Heb hem inmiddels besteld en vorige week toegekomen 🙈 dit weekend in elkaar zetten! Hoe oud was jullie kindje als het er voor de eerste keer in sliep?

één jaar geleden

Heb hem inmiddels besteld en vorige week toegekomen 🙈 dit weekend in elkaa ...
Ons kindje is er in oktober in gaan slapen en hij word zaterdag 2. We hebben het rustig aan gedaan door ook het campingbedje ernaast te zetten en hem elke keer zelf laten kiezen in welk bedje hij wou slapen. Wij waren natuurlijk super trots toen hij binnen een week al voor het grote bed koos!