6 Reacties
6 maanden geleden
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk kan zijn om los te laten en de controle te verliezen. Maar ik denk dan maar altijd wat is in het belang van het kind? Je geeft zelf aan dat je kindje het waarschijnlijk hartstikke leuk gaat vinden met andere kindjes en dat het al een goed opstapje is tot die straks 5 dagen 'moet'.. dus dan is het toch beetje voor jezelf over iets heen stappen maar wel voor een goed doel
6 maanden geleden
Ik kon niet wachten tot mijn dochter kon gaan spelen op de psz. 😅
Wij hebben ook twee kinderen dicht op elkaar en voor de oudste is spelen op psz ook echt heel goed, want dat zijn leeftijdsgenootjes. Ik snap je gevoel hoor. Ik ga straks van fulltime thuis naar fulltime aan de slag. Zit ik best tegenop, maar weet dat de kinderen het goed hebben bij papa en het kinderdagverblijf.
6 maanden geleden
Ik heb het er in het begin ook lastig mee gehad, omdat hij zeker in het begin nog niet zonder slag of stoot ging… Lees veel huilen met wegbrengen, dat ik ook dacht dat we niet de goede keuze hadden gemaakt. Na 5 weken toch door te hebben gezet gaat hij nu met zoveel plezier erheen, waardoor het mij ook een fijn gevoel geeft omdat hij er zo graag heen gaat nu. Z’n ontwikkeling is er in de afgelopen 6 maanden onwijs op vooruit gegaan dus dat is ook heel fijn!
6 maanden geleden
Ik ben ook thuis met kinderen. Dochter gaat 1x per week een ochtend. Maar het leverd echt zoveel strijd op, dat ik niet weet of ik er goed aan heb gedaan. Alleen maar huilen daar, thuis heeft ze het er ook steeds over dat ze niet wil. Als het zo blijft haal ik haar er wel vanaf want is niet wat we willen. Ze gaat sws als ze 3 is 2 halve dagen voorschool dus ze zijn maar zo kort helemaal thuis.
6 maanden geleden
Ik snap je gevoel helemaal, over 1 maandje gaat m’n zoon ook naar de peuterspeelzaal. Ik denk oprecht dat hij t helemaal geweldig gaat vinden, maar ik zelf vind t ook heel lastig om de controle los te laten. Ik probeer t dan los te laten omdat t goed is voor hem en ik bijna zeker weet dat hij het heel leuk gaat vinden
5 maanden geleden
M'n dochter gaat nu een paar maanden 2 ochtendjes per week (8.15 - 11.30) en ze vindt het fantastisch! Ik laat haar blij achter en haal haar blij weer op. Voor ons is het een goede zet geweest 😊
Bij ons is het een kleinschalige psz met 1 juf met max. 8 kindjes per ochtend.