11 Reacties

één jaar geleden

onze ties is van 20 december en is 9 januari gestart met 1 ochtend in de week, hij vind het erg leuk! ik vind de dagen erg lang 8:30 tot 12:30 maar hij geeft er volgens mij niet veel om! komt vast goed op de peuter succes 🥰🥰

één jaar geleden

Roan zal binnenkort ook starten. Van dec'21 ook. Heb hem aangemeldt, ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Vind het ook wel lichelijk spannend.. Roan gaat ook niet naar de opvang verder. Maar wij en hij zijn er wel aan toe voor de nieuwe fasr van wereldje vergroten😊

één jaar geleden

Darion is van 23 dec '21 en per 10 jan gestart. Woe en donderdagmorgen van 0815 tot 1215. Hij moet wel wennen maar vind zijn draai wel. Soms om ons vragen maar hij herpakt zich goed. PSZ zit in de school van zijn zus. Zij zit letterlijk een deur verder in groep 1 haha. Dat is wel leuk. Soms zien ze mekaar tijdens pauzes.

één jaar geleden

hoe is het uurtje gegaan?

één jaar geleden

Gino is van 10 dec '21 en is vorige week even gaan oefenen. Nooit naar de opvang geweest en vond t geweldig. 23 februari start hij🥰

één jaar geleden

Reactie op Becky96

hoe is het uurtje gegaan?
Het uurtje ging super! morgenochtend voor de 2x weer een wen uurtje. Hij was eerst wat afwachtend maar deed volop mee daarna. Hij gaf een knuffel en zwaai zwaai en bye bye en dat was, kon gewoon weglopen. geen traantje niks gelukkig 🎉🤣

één jaar geleden

Reactie op PantheraNL

Het uurtje ging super! morgenochtend voor de 2x weer een wen uurtje. Hij ...
oo wat knap zeg!! helemaal begrijpelijk dat hij wat afwachtend is en vind ik wel een mooie eigenschap! ties had het de eerste 3 keer ook. bracht hem vanmorgen heen en hij rende zo naar t voor hem leuke speelgoed. alles went🥰 en jij hebt even tijd voor jezelf haha

één jaar geleden

Reactie op SteefSmit

Darion is van 23 dec '21 en per 10 jan gestart. Woe en donderdagmorgen van ...
kijk dat is wel heel leuk op die manier. Hier geen andere schoolgaande kids maar peuterspeelzaal zit ook in de school waar hij uiteindelijk heengaat. dus is wel heel handig en aan de overkant hier...

één jaar geleden

Reactie op Becky96

onze ties is van 20 december en is 9 januari gestart met 1 ochtend in de we ...
Hoi hoi, hier was Vince woensdag al tot half 11 geweest omdat het maandag zo goed ging 🥳 ik kijk uit naar maandag! hoezo vind je het lang? hier is het tot 12:15

één jaar geleden

Reactie op PantheraNL

Hoi hoi, hier was Vince woensdag al tot half 11 geweest omdat het maandag ...
wat goed!! ties gaat na de peuter naar de gastouder waar hij +/- een uurtje kan slapen na een peuterochtend haha dus daarom dat ik het wat lang vind. toen ik een kleintje was waren de dagen iets van 2/3 uurtjes 🤪

10 maanden geleden

Nou, hier was de kleine ziek afgelopen weekend, hoge koorts alleen, zondagmiddag alweer minder en in de avond was het weg. Maandagochtend peuterspeelzaal, geen temp meer, maar hij is nog niet zichzelf. Om half 11 een app dat hij al half uur aan huilen was. Heb hem opgehaald thuis alles weer goed. Helaas, vandaag zelfde verhaal, nu 10:10, had een poepluier, dat vind hij totaal niet fijn. Daarna weer helemaal verdrietig. Dus heb hem weer opgehaald. Maar even aankijken. Vind het zelf wel heel lastig, want heb die uurtjes b zo had nodig voor mezelf. Maar goed, hij is nog niet eens 2 1/2, en dit is best normaal voor zo'n kleintje, ging zoooo goed de eerste 2x 🙌🏻