4 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken dit wel. Alleen het doet niet gelijk pijn. Pas als ik een tijdje zit, krijg ik last. Vooral van m’n zitvlak zelf (een “houten kont”). Geen idee of het bekkenpijn is, maar ik probeer lang zitten op harde stoelen wel te vermijden 😅

4 jaar geleden

Ik heb bij een harde ondergrond pijn aan mijn stuitje, een beurs gevoel. Als ik op een zachte ondergrond zit heb ik het ook, maar wel minder en als ik na een tijdje zitten opsta, trekt het ook wel weer weg. Volgens mij kan pijn aan het stuitje wel bij de bekken horen, maar los van die pijn en even wat stijfheid na lang zitten of liggen, heb ik bijna geen last van mijn bekken voor zover ik weet.🤷🏻‍♀️ Heb jij het ook bij je stuitje?

4 jaar geleden

Ja, ook echt bij m'n stuitje. Super vervelend, kan niet meer eten aan de eettafel 😂. Is natuurlijk niet het grootste probleem. Maar irriteer me hier soms mateloos aan. Heb verder ook helemaal geen bekken klachten en kan eigenlijk ook alles nog.

4 jaar geleden

Reactie op LindeF

Ja, ook echt bij m'n stuitje. Super vervelend, kan niet meer eten aan de ee ...
Ja onhandig is het ook, als je een keer ergens heen gaat waar alleen harde stoelen zijn🤣 Gelukkig verder geen klachten, maar hou het wel in de gaten! Ik hoop voor ons dat het geen voorbode is voor bekkeninstabiliteit oid...😬