6 Reacties

2 jaar geleden
Wat wij altijd doen (wij hebben dit vaker gedaan): wegrijden in de nacht, dus bijvoorbeeld rond half 4. Dan kun je al 4 uur rijden tijdens de slaaptijd. En dan overdag tijdens de wakkertijd even een uur of 2 stoppen en laten rennen. Vervolgens terug in de auto en daar tijdens het rijden eten geven. En dan weer rijden tijdens het slaapje. Werkt voor ons super. Verder muziek opzetten en wij hebben wat speeltjes zoals een knuffelbeer, autootje etc. Succes!

2 jaar geleden
Wij vertrekken vaak 1 u in de nacht. Zodat je nog meer tijd hebt om te rijden terwijl je kindje slaapt. Als hij/zij wakker is lekker wat drinken en eten. Wij stoppen dan vervolgens 1x om de luier te verschonen en te rommelen en dan gaan we weer verder. Filmpjes, nieuwe speeltjes en lekker zoet houden met eten en drinken.
Wij wonen in een dorp en ons zoontje zit bijna nooit in de auto. Desondanks gaat het altijd heel goed als we op vakantie gaan! Voor grote stukken ga ik of zijn vader bij hem achterin zitten, zodat niet een van ons iedere keer omgedraaid moet zitten. Wij zijn er in ieder geval blij mee hoe het altijd verloopt!

2 jaar geleden
Wij hebben laatst noodgedwongen 11 uur op een dag gereden als het niet meer was... wat de rest zegt, proberen zoveel mogelijk te rijden tijdens slaaptijden. Wij gingen in de avond met een overnachting, maar zaten denk ik iets verder. Vertrokken na het ontbijt rond de slaaptijd en pakte dan aan het einde van de rit het 2e slaapje ook zo mee.
1 van ons zat daarnaast altijd achterin. Tijdens wakker tijd lekker eten geven en bij de pauzes goed laten bewegen.
Op de heenreis was de luier na een uur al doorgelekt, echt pech, maar daarna dus wel dubbele luier aan gedaan. Anders krijg je een vieze stoel.
Wij hadden ook wat nieuwe speeltjes, maar daar speelde hij maar zeer matig mee. Tablet hielp wel.
Achteraf echt veel te druk gemaakt.

2 jaar geleden
Reactie op KimShasha
Wij hadden van die spinners die je op ht raam kan plakken met een zuignapje ...
Oh top,waar koop je die? Ik vind online spinners voor de badkamer en niet voor autoraam