9 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb dit met mijn bevalling meegemaakt. Na dat onze jochie er was, kwamen ze achter dat stuk van placenta miste. Na een zagen dat er ongeveer 5 cm placenta nog in de baarmoeder zat, dit hebben ze de zelfde avond nog weggehaald.
De ingreep zelf duurt ongeveer 15 minuten of ja dat was bij mij dan. Vaak doen ze onder narcose hebben ze me verteld maar omdat ik slecht op reageer en nog in shock was van de bevalling mocht ik een ruggenprik.
4 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad na een heftige bevalling.. 20min nadat ons zoontje geboren is ben ik naar de OK gegaan met spoed. Bij mij is dit gebeurd onder narcose, ik ben daar 2u geweest. Weet niet hoelang het duurt om dit te verwijderen. Denk dat het bij mij zo lang heeft geduurd omdat ik 3,5 liter bloed ben verloren en ze eerst bloed hebben bijgezet voordat ze mij onder narcose hebben gebracht. En ik moest ook gehecht worden..
Heel veel succes🤞🏻!
4 jaar geleden
Reactie op Aleadia
Ik heb dit met mijn bevalling meegemaakt. Na dat onze jochie er was, kwamen ...
Omdat ik bang ben voor volledige narcose heb ik gevraagd om het met ruggenprik te doen en ze willen dit zo doen. Ik heb me laten vertellen dat de ingreep zelf niet zo lang duurt. Ik moet om 14u in het ziekenhuis zijn en mag 's avonds (als mijn benen goed wakker zijn) opnieuw naar huis. Bedankt voor je reactie!
4 jaar geleden
Reactie op Jalis
Ik heb dit ook gehad na een heftige bevalling.. 20min nadat ons zoontje geb ...
Bij mij is het dus pas na 2 weken dat ik het zelf aangegeven heb. De bevalling zelf was heel lastig omdat mijn baarmoeder niet goed samentrok waardoor ik na bijna 2u persen volledig gesloopt was. Ze hebben uiteindelijk met 2 verloskundigen tegelijk op mn buik geduwd en de gynaecoloog heeft dan nog de zuignap gebruikt. Voor de nageboorte hebben ze ook heftig geduwd op mijn buik om die eruit te krijgen dus ik denk dat het ook deels hiermee te maken heeft. Zal normaal gesproken met ruggenprik zijn omdat ik bang ben voor volledige narcose. Hopelijk loopt alles goed. Bedankt voor je reactie!❤
4 jaar geleden
Ik ben afgelopen dinsdag gecuretteerd, pas 5 weken na de bevalling kwamen we er achter dat de toch nog een stukje placenta zat. Ik ben onder narcose gegaan en was al met al met een uurtje weer wakker. 2,5 uur later mocht ik weer naar huis. De dag erna nog wel flinke naweeën gehad