13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde alleen door mij blijkt het een dubbele longontsteking te zijn. Hoest ook gigantisch

4 jaar geleden

Ik heb dit al een week of 8, zh gaf aan dat t de banden zijn die eraan trekken. Enige wat mij helpt is tegen een loeihete kruik aan zitten 😅

4 jaar geleden

Hoge rugpijn zou kunnen komen doordat je niet meer in je buik ademhaalt, maar hoog in je longen. Je gebruikt dan je rugspieren voor je ademhaling en niet je middenrif/buikspieren. Wat natuurlijk heel logisch is als je zwanger bent en je buik alles afknelt 😬 Ik heb dit een paar jaar geleden zelf gehad (niet eens tijdens een zwangerschap, maar door werkstress) en kreeg toen ademhalingstherapie. Twee keer per dag drie minuten bewust in je buik ademhalen, kan al helpen om de klachten te verminderen. Maar ik ben geen dokter, dus als je het niet vertrouwt, zou ik die even bellen 😉

4 jaar geleden

Bij mij heeft het te maken met m'n bekkeninstabiliteit. Mijn rugspieren staan constant op spanning doordat ze m'n houding als het ware recht willen trekken. Ik geef mijn pijncijfer gemiddeld een 8... eigenlijk heb ik dus een oververmoeide, continue aangespande rug ☹☹

4 jaar geleden

Middenrif die omhoog geduwd wordt door de kleine tegen je longen aan.. ik had het vannacht ook en het doet zo’n pijn m..

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde vanacht. En lig nu in het ziekenhuis voor hypertensie.. gewoon even bellen dus. Deed ik vanochtend ook en blij dat ik dat gedaan had. Niet om je bang te maken hoor, maar is wel beter om het even te laten checken.

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik word gek van de pijn! Zondag naar het ziekenhuis geweest omdat ze dachten aan zwangerschapsvergiftiging. Daar bleek ik een lichte hoge bloeddruk te hebben, maar geen eiwitten in de urine. Morgen voor het eerst naar de gynaecoloog voor controle, als de bloeddruk daar ook verhoogd is, waarschijnlijk medicatie. Ik heb heel sterk het gevoel dat deze kleine niet lang op zich laat wachten. Ik ben vrijdag 35 weken..

4 jaar geleden

Reactie op svdm83

Ik had hetzelfde vanacht. En lig nu in het ziekenhuis voor hypertensie.. ge ...
Bleek helaas dus wel zwangerschapsvergiftiging. Maar verder amper klachten. Best raar, ziek zijn zonder je zo te voelen. En nog raarder dat ik nu dus al precies weet wanneer ik moet bevallen.

4 jaar geleden

Reactie op svdm83

Bleek helaas dus wel zwangerschapsvergiftiging. Maar verder amper klachten. ...
Hè bah! Word je snel ingeleid?

4 jaar geleden

Reactie op Thee86

Hè bah! Word je snel ingeleid?
Als ik niet ziek wordt willen ze wachten tot de 37+0 weken. Hoe langer de baby in mij zit hoe beter natuurlijk. Maar vanwege mijn gezondheid willen ze het ook niet langer laten zitten.

4 jaar geleden

Ik ben vorige week woensdag binnenste buiten gekeerd, omdat de gynaecoloog dacht aan een longembolie. 🤐 Ct scan gehad, bloedwaardes geprikt, hartfilmpje. Gelukkig niets ernstigs! Maar de pijn heb ik nu al drie weken. Bij mij is het toch een spiertje...

4 jaar geleden

Ik had hier ook erge last van! Bij mij stonden mn ribben en (weet ff niet hoe het heet, die 2 botten boven je borst zegmaar😂) scheef! 1 x langs de fysio en 2 dagen later was ik verlost

4 jaar geleden

Ik had hier ook erge last van! Bij mij stonden mn ribben en (weet ff niet hoe het heet, die 2 botten boven je borst zegmaar😂) scheef! 1 x langs de fysio en 2 dagen later was ik verlost