10 Reacties

één jaar geleden

Ik herken het een beetje. Hier is ze net 2 geworden en nu gestart op de peuterspeelzaal. Dit maakt veel indruk op haar en is dus vermoeiender. Echter slaapt ze een half jetje langer in de ochtend en niet tot 10.00 uur.. is er bij jullie iets veranderd in het weekritme waardoor hij vermoeider kan zijn? Slaapt hij overdag nog? Wel weer de tijd ook van snotteren, misschien heeft hij iets onder de leden?

één jaar geleden

Reactie op Leonier

Ik herken het een beetje. Hier is ze net 2 geworden en nu gestart op de peu ...
Jetje is uurtje

één jaar geleden

Reactie op Leonier

Ik herken het een beetje. Hier is ze net 2 geworden en nu gestart op de peu ...
Dankjewel voor de reactie. Leuk dat ze naar de peuterspeelzaal gaat 🙂nee eigenlijk is er niks veranderd voor hem. Hij slaapt ‘‘s middags een paar uur 2/3 uurtjes. Ik ben er niet zo gerust op maar de huisarts zei “als hij niet benauwd is ofzo dan hoef je je geen zorgen te maken”. Maar ik vind dit eigenlijk niet normaal. Voor zover ik weet is hij niet ziek.

één jaar geleden

Reactie op Her

Dankjewel voor de reactie. Leuk dat ze naar de peuterspeelzaal gaat 🙂nee e ...
Volg altijd je moeder hart, jij weet het beste wat bij je kindje past en hoe hij normaal is. Even aankijken dan wellicht nog en als het niet verbeterd opnieuw naar de huisarts toe gaan zou ik dan

één jaar geleden

Kan het niet gewoon zijn dat het een soort 'ontprikkeling' is van de decembermaand? Heb het hier ook heel erg gemerkt dat ons zoontje echt even moest bijkomen ofzo van alle feestdagen drukte😅 Sliep overdag én de nachten langer.

één jaar geleden

Reactie op MasKev17

Kan het niet gewoon zijn dat het een soort 'ontprikkeling' is van de decemb ...
Ja zou kunnen of misschien een tekort aan ijzer ofzo? Hij heeft namelijk bijna geen groente.. dan heb je natuurlijk ook niet zoveel energie.

één jaar geleden

Reactie op Her

Ja zou kunnen of misschien een tekort aan ijzer ofzo? Hij heeft namelijk bi ...
Ons zoontje eet ook geen groente (of fruit)😑 Maar geen energie te kort🤣 Hier heeft hij zo'n 2 á 3 weken na de feestdagen extra lang geslapen🤭

één jaar geleden

Reactie op MasKev17

Ons zoontje eet ook geen groente (of fruit)😑 Maar geen energie te kort🤣 ...
Haha nou fijn om te horen dat hij geen energie te kort heeft 😆

één jaar geleden

Hier ook opeens een lange slaper. Zowel in de ochtend als in de middag. In de middag laten we hem nu maximaal 2 uur slapen, anders wil hij in de nacht niet naar bed. Ik vind het ook wat vreemd, maar hij zal het wel nodig hebben denk ik dan. Ik vermoed dat hij een ontwikkeling oid doormaakt en gewoon even wat meer slaap nodig heeft. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen over. Ik heb nog een baby die wel slecht slaapt en geniet er daarom maar van zo lang het duurt. Als ik namelijk iets heb geleerd is dat het altijd tijdelijk is.

één jaar geleden

Hier slaapt hij tot half 8 uur, maar gisteren heeft hij 3,5 uur geslapen tussen de middag.. ik zou hem, als het geen problemen geeft met naar bed gaan, lekker laten liggen ^_^