6 Reacties

5 jaar geleden

Hee hee, ik heb geen schildklier problemen en ook al dagen last van intense hoofdpijn (migraine) en ook spierpijn in onderrug en voornamelijk mijn bovenbenen als ik te lang sta/loop. Ik denk zelf maar steeds dat het door het weer komt. Drink ook echt zeker 2 liter water op een dag. Ik heb het zo erg dat ik er amper van kan slapen en paracetamol werkt ook niet of maar heel kort. Dus wat de schildklier betreft heb ik helaas geen idee.

5 jaar geleden

Reactie op kimm12345

Hee hee, ik heb geen schildklier problemen en ook al dagen last van intense ...
Wel fijn dat ik zeker niet de enige ben en dat het dus ook niet gerelateerd hoeft te zijn aan mijn schildklier. Is er iets wat helpt bij jou? Voor hoofdpijn of spierpijn?

5 jaar geleden

Reactie op xsie

Wel fijn dat ik zeker niet de enige ben en dat het dus ook niet gerelateerd ...
Nee tot nu toe niet echt probeer rustig aan te doen dat verlicht het al een beetje. Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter. Denk ook grotendeels dat de hoofdpijn door het weer komt. De spierpijn weet ik ook niet. Ga daar morgen denk ik even voor bellen. Of heb jij dat al gedaan toevallig?

5 jaar geleden

Ik sta ook bijna elke ochtend op met hoofdpijn vanuit mijn nek en achter mijn ogen... Ben ook ontzettend vermoeid en als ik dan echt moe word, dan speelt de hoofdpijn weer op.😭 Ik zat al te denken of het nu komt van het weer, de ventilator thuis/airco op het werk, hooikoorts of gewoon van de zwangerschap. 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op kimm12345

Nee tot nu toe niet echt probeer rustig aan te doen dat verlicht het al een ...
Spierpijn gaat en komt nu met vlagen. Ik heb nog niet gebeld. Mocht jij dat doen, wel nieuwsgierig naar welk advies je krijgt...

4 jaar geleden

Ik dacht ik schrijf nog even een update... spierpijn is volgens de vk mogelijk door magnesium tekort. Ik had niet echt veel meer gedaan. Maar na een paar dagen extra magnesium voel ik me stukken beter. Wanneer ik meer last krijg mag ik het ook dagelijks blijven gebruiken. Hoofdpijn had een andere oorzaak. Gaat momenteel stukken beter