21 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee!

4 jaar geleden

Platte laarsjes met rits, eventueel een maat groter

4 jaar geleden

Snowboots 🤣 Of gewoon platte laarsjes met rits idd wat hieronder ook al genoemd staat 😉

4 jaar geleden

Ik heb ook laarsjes met een rits aan de zijkant gekocht

4 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Snowboots 🤣 Of gewoon platte laarsjes met rits idd wat hieronder ook al g ...
Haha die snowboots zijn even charmant als uggs 😂

4 jaar geleden

Ik zat te denken aan dit soort laarsjes, zonder rits met elastiek waar je (hopelijk) zo inschiet?

4 jaar geleden

Ik zou t even aankijken! Hier nog totaal geen opgezette voeten, dus ga nog niet investeren in iets dat ik misschien niet nodig heb

4 jaar geleden

Wat is er mis met Uggs 😂 Ik ga de mijne in elk geval daarvoor gebruiken 😊 Maar laarsjes met een rits en platte zool lijkt me ook ideaal.

4 jaar geleden

Ik heb reekbok sneakers aangeschaft in 2 maten groter. Ik hou zóveel vocht vast en als ik de stad in ga kan ik niet lang op slippers lopen (weinig steun). Dus heb maar nieuwe sneakers aangeschaft. Vind goede ondersteuning van de voeten toch wel heel belangrijk

4 jaar geleden

Reactie op vleermuisj

Ik zat te denken aan dit soort laarsjes, zonder rits met elastiek waar je ( ...
Zou er dan wel een lange schoenlepel bij kopen. Voorover bukken vind ik iig niet meer fijn
ik heb 2 paar birkenstock clogs waar dikke sokken in passen 😅 mocht t nou echt heel hard regenen heb ik dr martens jadons, daarvan de veters heel los doen en dan hoeft alleen maar de rits open of dicht🙈

4 jaar geleden

Reactie op Mooseje

Wat is er mis met Uggs 😂 Ik ga de mijne in elk geval daarvoor gebruiken 😊 ...
Uggs staan niet overal heel charmant bij. Ik draag ze ook als het heel koud is buiten. 🙈 dus zou ook wel ander soort laars willen hebben 😁😁

4 jaar geleden

Ik heb timberland bottines met een elastiek opzij. Die zitten ruim en zijn ook snel aan.

4 jaar geleden

In verband met (enigszins) opgezette voeten hou ik het hoogst waarschijnlijk op UGGS, is dan toch meest comfortabel. Elk ander laarsje zal smaller zijn en kom er voor geen mogelijkheid in Xx

4 jaar geleden

Ik ben van plan zo een winterversie van crocs te kopen, dus eigenlijk wel soort van slippers 😅 maar uggs lijkt me ook ook heel slim

4 jaar geleden

Ik was bij m'n vorige zwangerschap op het einde in de winter ook mega opgezwollen qua vocht maar kon gewoon m'n normale schoenen aan. Dus zou gewoon even afwachten voordat je speciaal schoenen gaat kopen.

4 jaar geleden

Reactie op Nienne89

Ik was bij m'n vorige zwangerschap op het einde in de winter ook mega opgez ...
Dankje voor de tip. Ik wacht idd even 😊

4 jaar geleden

Schoenen van elastiek. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap continue gedragen, loopt lekker en comfortabel. Skechers heeft ze, maar ik had ze toendertijd voor geloof 13 euro bij de primark gekocht 😜

4 jaar geleden

Een schoenlepel is echt een uitkomst

4 jaar geleden

Was bij de vorige in een extreem goed warm voorjaar hoogzwanger. Kon gelukkig m'n Nikes gewoon aan dus hopelijk kan dit nu ook. Laarsjes ga ik dit jaar maar overslaan in elk geval haha