Normaal gesproken laatste loodjes tijdens de zomer trek je slippers aan.. Maar wat voor schoenen/ laarzen in de winter als je niet meer met je babybelly bij je veters kan? Of zo opgezette voeten heb dat je de sneakers niet meer past... 😅
Iemand er al over nagedacht? 😁
Ik heb nog uggs staan.. Maar dat is niet de eerste en beste fashion keuze haha...
Ik heb reekbok sneakers aangeschaft in 2 maten groter. Ik hou zóveel vocht vast en als ik de stad in ga kan ik niet lang op slippers lopen (weinig steun). Dus heb maar nieuwe sneakers aangeschaft. Vind goede ondersteuning van de voeten toch wel heel belangrijk
ik heb 2 paar birkenstock clogs waar dikke sokken in passen 😅 mocht t nou echt heel hard regenen heb ik dr martens jadons, daarvan de veters heel los doen en dan hoeft alleen maar de rits open of dicht🙈
In verband met (enigszins) opgezette voeten hou ik het hoogst waarschijnlijk op UGGS, is dan toch meest comfortabel. Elk ander laarsje zal smaller zijn en kom er voor geen mogelijkheid in Xx
Ik was bij m'n vorige zwangerschap op het einde in de winter ook mega opgezwollen qua vocht maar kon gewoon m'n normale schoenen aan. Dus zou gewoon even afwachten voordat je speciaal schoenen gaat kopen.
Schoenen van elastiek. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap continue gedragen, loopt lekker en comfortabel. Skechers heeft ze, maar ik had ze toendertijd voor geloof 13 euro bij de primark gekocht 😜
Was bij de vorige in een extreem goed warm voorjaar hoogzwanger. Kon gelukkig m'n Nikes gewoon aan dus hopelijk kan dit nu ook.
Laarsjes ga ik dit jaar maar overslaan in elk geval haha