24 Reacties

4 jaar geleden

Queen of south is super leuk! Of game of thrones

4 jaar geleden

Ik ben nu revenge aan het kijken. Drama, wraak en the Hamptons. Als je daar van houd😛

4 jaar geleden

Downton abbey, gilmore girls, virgin river, when calls the heart. Lekkere zoetsappige series.

4 jaar geleden

Witcher Outlander Peaky blinders Snow piercer Prison break Titans Lucifer Ginny en georgia Maid The 100 New amsterdam Good girls Locke & key Shadow and bone Shooter Atypical

4 jaar geleden

New girl, maar moet je wel streamen.

4 jaar geleden

Misschien heb je de helft al gezien hoor hahaha Kerstig, romantisch en grappig; Hjem til Jul Lekkere meidenseries; Jane the virgin, Gilmore girls, Emily in Paris Grappig, beetje grof en met kids; The Let Down, Workin Moms, Sex Education en Rita Spannend, maar ook grappig en met vrouwen in de hoofdrol; Dead to Me, Good Girls Spannend en creepy; You Spannend; Undercover Wat ik zelf echt heeeeerlijke films vond; To All the Boys I've Loved Before deel 1, 2 en 3🥰

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Misschien heb je de helft al gezien hoor hahaha Kerstig, romantisch en gra ...
Allemaal Netflix trouwens!

4 jaar geleden

Reactie op bobo2

Downton abbey, gilmore girls, virgin river, when calls the heart. Lekkere z ...
Virgin river 😍

4 jaar geleden

Reactie op Lucia19

New girl, maar moet je wel streamen.
Die is verhuisd naar disney +

4 jaar geleden

Luther!

4 jaar geleden

Modern Family, afleveringen van 20min kijken lekker weg! Humor, gezinsleven en opvoeding. Past wel een beetje bij onze tijd nu 🙃

4 jaar geleden

Heb je Grey’s Anatomy al gehad Mel? Ben je echt wel ff zoet mee met 16 seizoenen en ik vond het echt super leuk en verslavend! Esmee heeft zich er uiteindelijk ook aan gewaagd en vind het volgens mij ook wel wat haha 🤪

4 jaar geleden

Heb je Grey’s Anatomy al gehad Mel? Ben je echt wel ff zoet mee met 16 seiz ...
Ja al gezien 🙈 Esmee keek op mijn account haha 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Melanie1194

Ja al gezien 🙈 Esmee keek op mijn account haha 🤣
Hahaha 😂 Ik was aan de kerstfilms begonnen maar heb ze nu ook al allemaal gezien. 😪 Verveling slaat wel toe ook hier

4 jaar geleden

Baby The bold type Elite Selling sunset Dynasty Lucifer Brooklyn99 Casa de papel Narcos Squid game Alice in borderland Mtv reeksen zoals are you the one (ook op videoland) en geordie shore ed. Kijken ook wel lekker weg 😝

4 jaar geleden

Ozark! Super spannend

4 jaar geleden

Grace en Frankie op Netflix. Luchtige en grappige serie over het alledaagse leven 😃 “De deftige Grace en de excentrieke Frankie zijn verre van vrienden, maar als hun echtgenoten op elkaar verliefd worden, begint tussen hen ook een vriendschap.” Heeft 78 afleveringen, dus kun je even mee vooruit 😜

4 jaar geleden

Valeria is een leuke spaanse serie op netflix. Lekker luchtig.

4 jaar geleden

Reactie op Gm1883

Valeria is een leuke spaanse serie op netflix. Lekker luchtig.
Emely in Paris ook! :-)

4 jaar geleden

Emily in Paris Maid Virgin river Alle 3 echt voor vrouwen